خراسان شمالی- شهردار بجنورد از کمک ۲میلیارد ریالی شهردای بجنورد به رزمایش مواسات در بجنورد خبرداد.

کمک ۲میلیارد ریالی شهرداری بجنورد به رزمایش مواسات

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، هادی زارعی اظهار داشت: شهرداری بجنورد پس از تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در خراسان شمالی شروع به فعالیت های خود در بخش های مختلف و در حوزه اطلاع رسانی، سازمان فرهنگی شهرداری و روابط عمومی شهرداری نسبت به نصب بنر در بیلبورد های سطح شهر با مزامین پیشگیری از این ویروس منحوس اقدام کرده است.

وی در ادامه افزود: در حوزه خدمات شهری با بسیج و سازمانهای مردم نهاد اقدام به ضدعفونی کردن سطح شهر با الویت مناطق کم برخوردار و کوچه ها، و شهردای بجنورد به صورت روزانه مخازن زباله، فضاهای بازی کودکان را ضدعفونی کرده است.

شهردار بجنورد در ادامه بیان کرد: همچنین در حوزه پیشگیری از ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی نمودن اتوبوس ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن عمومی و توزیع ۳هزار بسته ضدعفونی در بین رانندگان تاکسی کرده ایم.

وی در ادامه افزود: شهرداری بجنورد در حوزه پسماند اقدام به شناسایی زباله گردها کرده است و در همین راستا ۲۴۰ بسته معیشتی را به این عزیزان تحویل داده و از فعالیت های شبانه زباله گردها جلوگیری بعمل آمده است.

زارعی در ادامه با اشاره به فعالیت های حوزه آرامستان های شهردای بجنورد بیان کرد: در حوزه آرامستان ها بنابر دستورالعمل ها ابلاغی در ماههای اولیه شیوع ویروس کرونا ابتدا امر غسل اموات به روش تیمم صورت می پذیرفت و بعد از ورود طلاب از ابتدا فروردین ماه امسال غسل اموات صورت پذیرفته است.

وی در ادامه افزود: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در رزمایش کمک مومنانه با مصوبه شورای شهربجنورد مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بسته های معیشتی تهیه و در مناطق کم برخوردار شهر بجنورد توزیع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.