گوشی هوشمند LG Velvet با دوربین های سه گانه و Snapdragon ۷۶۵G راه اندازی شد.

گوشی قدرتمند و ارزان قیمت LG Velvet معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، الجی سازنده گوشی های هوشمند کره ای، مدتی است که گوشی هوشمند میان رده خود به نام LG Velvet را بر سر زبان ها آورده است، آخرین تیزر ویدیویی از این برند تأیید کرد که این گوشی هوشمند در تاریخ ۷ ماه مه به صورت آنلاین عرضه می شود.

نکته قابل توجه در این گوشی هوشمند، از انتخاب نامگذاری جدید و فلسفه طراحی متفاوت است که LG تصمیم به پیشبرد آن خواهد گرفت.

چند ویدیوی ارسال شده توسط این برند ، طراحی و انتخاب چیپست سخت افزاری Snapdragon ۷۶۵G SoC را فاش کرد ، تاریخ انتشار هم که در تاریخ ۷ ماه مه گفته شده بود اما ال جی به یک باره همه را غافلگیر کرد و این دستگاه را معرفی کرد، ضمن اینکه این برند معتبر اعلام کرد که از تاریخ ۱۵ مه فروش رسمی آن آغاز می شود .

با این حال ، به نظر می رسد که این برند کره ای برنامه های مختلفی را در پیش گرفته است زیرا پا را فراتر از قبل گذاشته و یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با مشخصات فنی خوب و رده بالا را در LG Velvet قرار داده است که شاید بتواند ال جی را به مانند گذشته به بازار رقابت اسمارت فون ها برگرداند. بیایید با گوشی هوشمند LG Velvet بیشتر آشنا شویم:

مشخصات LG Velvet

گوشی هوشمند LG Velvet با نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با وضوح صفحه نمایش ۲،۳۴۰ در ۱،۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰.۵: ۹ به بازار عرضه می شود، وظیفه اعمال قدرت سخت افزاری در این گوشی به عهده پردازنده ۷ نانومتری هشت هسته ای Snapdragon ۷۶۵G است که توسط یک پردازنده گرافیکی Adreno ۶۲۰ پشتیبانی می شود که ترکیب قدرتمندی را ارائه می دهد، این سخت افزار جذاب دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از کارت میکرو اس دی می توان تا ۱ ترابایت توسعه پیدا کند.



این گوشی هوشمند اندروید ۱۰ را به صورت پیش فرض اجرا می کند و از یک باتری ۴،۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع و شارژ بی سیم ۱۰W بهره می برد، LG Velvet از طراحی Arc ۳D با گوشه های خمیده برخوردار است و در قسمت پشتی دستگاه تنظیمات دوربین سه گانه با الهام گرفتن از قطره های باران خودنمایی می کند.

در قسمت تنظیمات دوربین ، LG Velvet به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی همراه با لنزهای الترا واید ۸ مگاپیکسلی ، حسگر عمق ۵ مگاپیکسلی و فلش LED مجهز است، این دوربین مجهز به ویژگی هایی از قبیل Time lapse ،voice out focus، ویژگی ضبط ASMR و موارد دیگر است و ناچ قطره ای موجود در پنل جلو دستگاه، دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش ، بلندگوهای استریو و هوش صدای مصنوعی که به طور خودکار محتوای پخش شده را تجزیه و تحلیل می کند و کیفیت صوتی بهینه را تعیین می کند اشاره کرد.

قیمت و دسترسی LG Velvet

ال جی قیمت و در دسترس بودن گوشی هوشمند را برای رویداد آنلاین که در تاریخ ۷ ماه مه برگزار می شود کنار گذاشته است ، بنابراین هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد قیمت گذاری وجود ندارد اما پیش بینی می شود که این دستگاه در حدود قیمت ۵۰۰ دلار فروخته شود.

این گوشی در رنگ های Aurora White ، Aurora Grey ، Aurora Green و Illusion Sunset به مشتریان ارائه می شود، این محصول در کره جنوبی از ۱۵ ماه مه به فروش می رسد و هنوز ال جی هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه جهانی گوشی نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.