همدان - سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد: تا کنون ۱۸۱هزار و ۹۲۸ متر مربع زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن واگذار گردیده است که عملیات احداث آن پس از قطعی شدن تعداد و اسامی متقاضیان آغاز خواهد شد.

 ۱۸۱هزار مترمربع زمین برای اجرای مسکن ملی درهمدان واگذاری شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان،  مجید صالحی امیر سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان در دو مرحله انجام شده است ، عنوان کرد: در مرحله اول تعداد ۲ هزار و ۸۶۰نفر و در مرحله دوم ۱۴ هزار و ۳۹۵ نفر ثبت نام نمودند .

صالحی امیرافزود: اسامی متقاضیان مرحله دوم پس از پالایش اسامی و مطابقت با شرایط ثبت نامی که قبلاً مطرح شده ، اعلام می گردد.

وی در خصوص برنامه های این معاونت در سالجاری گفت: شناسایی، امکان سنجی و بارگذاری جهت واگذاری ادارات و ارگانها و سازمانهای سازنده بر اساس شیوه نامه های ابلاغی و شناسایی و امکان سنجی زمینهای داخل محدوده شهری با فراخوان و عقد قرارداد و مشارکت در ساخت طرح اقدام ملی مسکن انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: از دیگر برنامه های این معاونت در سال جاری میتوان به معرفی و انعقاد قرارداد برای واحدهای نیمه کاره مسکن مهر در طرح اقدام ملی طبق دستور العمل های ارسالی در جهت ساخت ، تکمیل و دریافت تسهیلات بانکی اشاره نمود.

صالحی امیراضافه کرد: یکی از برنامه هایی که این معاونت در نظر دارد شناسایی زمین های در مالکیت ادارات و ارگانها و سازمانهای دولتی و نیروهای مسلح در جهت ساخت طرح اقدام ملی است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در خصوص تعیین تکلیف پروژه های مساکن مهر گفت: پیگیری جهت حل و فصل مشکلات تنظیم قرارداد صدور دفترچه اقساط ، تکمیل پروژه های باقیمانده مساکن مهر فاقد مشکل ،اجرای معبر فاز دو سایت حاج شمسعلی و برنامه ریزی و شر وع عملیات اجرایی دیوار های حائل از برنامه های این معاونت در سالجاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.