معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ۱۲ هزار بسته غذایی در سطح استان خراسان رضوی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

توزیع ۱۲ هزار بسته غذایی بین نیازمندان در خراسان رضوی

حجت‌الاسلام جمال ایزدی، در مراسم آغاز طرح رزمایش ضیافت همدلی که در محل مزار آیت‌الله آقانجفی قوچانی(ره) روز گذشته در شهرستان قوچان برگزار شد ه بود  به اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی و کمک مومنانه در سطح کشور اشاره کرد و از توزیع ۱۲ هزار بسته غذایی در سطح استان خبر داد.

وی بیان کرد: حداقل هزینه برآورد شده برای این بسته‌های غذایی هر یک به میزان ۲۵۰ هزار تومان است که بین نیازمندان توزیع می‌شوند.

حجت‌الاسلام سید عبدالحمید رحمانی حسینی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قوچان نیز گفت: ۵۰۰ سبد مواد غذایی به ارزش هر بسته ۲۷۰ هزار تومان از محل نیات موقوفات منطبق تهیه شد تا بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا، توزیع شود.

وی ادامه داد: این بسته‌ها شامل اقلام تمام ایرانی همچون برنج، گوشت مرغ، گوشت گوسفندی، روغن، ماکارونی و رب است که بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی امام‌جمعه قوچان نیز با اشاره به توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته مواد غذایی در این شهرستان تا کنون، اظهار کرد: حدود ۱۴ هزار خانوار نیازمند در شهرستان قوچان شناسایی‌شده‌اند که بسته‌های غذایی میان آن‌ها توزیع می‌گردد.

وی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۲۰۰ هزار پرس غذا توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)، هیئت‌های مذهبی، مساجد و خیرین، نیز میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

در طرح ضیافت همدلی از محل موقوفات و کمک خیرین، بسته‌های غذایی در طول ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های نیازمندی که از طریق ارگان‌های ذی‌ربط شناسایی‌شده‌اند، توزیع می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.