گیلان- استاندار گیلان گفت: تحقق صادرات ۶۰۰میلیون دلاری در سال جاری هدف مهم استان است.

تحقق صادرات ۶۰۰میلیون دلاری از اهداف مهم گیلان در سال جاری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ،ارسلان زارع  افزود: این فرصت فراهم است که با بهره گیری از ظرفیت ها گامی اساسی در جهت توسعه استان برداریم.

زارع گفت: با وصل حمل و نقل ریلی از جنوب به شمال کشور می توان حمل و نقل بار را در کشور از طریق ریلی به ده میلیون تن رساند.

وی خاطرنشان کرد: تصمیمات امروز به صورت جدی پیگیری خواهد شد. همه دستگاههایی اجرایی از بخشی نگری پرهیز کنند و همه همکاری های لازم باید با تولیدکنندگان و صادرکنندگان  داشته باشند.

استاندار گیلان تصریح کرد: کرونا بدون تردید بر اقتصاد آثار سو گذاشته است و باید تلاش کنیم تا آسیب ها در حد امکان جبران شوند.

وی افزود: امسال سختی ها ما نسبت به سال گذشته کمتر نشده است و باید با همت مضاعف به صادرات ۶۰۰میلیون دلاری در استان برسیم.

فرهاد دلق پوش رییس سازمان صمت گیلان  نیز در این جلسه گفت: مرزهای استان گیلان نقش موثری در بهبود وضعیت صادرات کشور دارند.

دلق پوش خاطرنشان کرد:  استانهای همجوار ما نظیر اردبیل ۱۶ درصد و مازندارن ۴۴ درصد از نظر صادرات وزنی رشد داشتند و این امر نشان می دهد که استان گیلان هم می تواند گامهای بلندتری بردارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.