سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی درباره زمان واریز وام یک میلیونی زنان سرپرست خانوار توضیح داد.

جزئیات وام یک میلیون تومانی تسهیلات کرونا برای زنان سرپرست خانوار

به گزارش قدس آنلاین تسنیم نوشت: حسین میرزایی با اشاره به واریز وام یک میلیون تومانی به حساب  ۲ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۲۶۳ سرپرست خانوار یارانه بگیر از صبح امروز اظهار کرد: با احتساب این تعداد، آمار گیرندگان وام به یک میلیونی، ۱۹ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۳۰۸ سرپرست خانوار رسیده است.

وی تصریح کرد: همچنین سرپرستان یارانه‌بگیر که هنوز اقدام به ارسال شماره ملی خود به سامانه ۶۳۶۹ نکرده‌اند همچنان فرصت دارند تا کد ملی خود را به شماره اعلام شده ارسال کنند ضمن اینکه باید دقت شود که فقط شماره ملی ارسال شود و نیازی به سایر مشخصات سرپرست خانوار نیست.

میرزایی گفت: نکته حائز اهمیت این است که خانواده‌ها دقت داشته باشند که فقط از طریق سرشماره v.refah به سرپرست خانوار پیامک داده می‌شود و در ادامه سرپرست خانوار از طریق شماره ۶۳۶۹ کد ملی خود را ارسال می‌کند و در واقع هر سرشماره دیگری مورد تأیید وزارت رفاه نیست و کلاهبرداری است.

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی همچنین درباره واریز وام به حساب زنان سرپرست خانوار نیز خاطرنشان کرد: اطلاعات این افراد در حال جمع‌آوری است و به زودی به آنها پیامک ارسال خواهد شد و مبلغ وام در نظر گرفته شده برای این افراد واریز می‌شود. بنابراین به هیچ‌وجه مراجعه حضوری پذیرفته نمی‌شود و چنانچه مشکل حساب آنها برطرف شود، حق این افراد برای دریافت تسهیلات محفوظ است.

وی درباره رقم وام زنان سرپرست خانوار گفت: اگر تعداد خانوار این افراد یک نفر باشد، آن فرد یک میلیون تومان را دریافت می‌کند. اگر تعداد ۲ تا سه نفره باشند، ۵۰۰ هزار تومان بیشتر و اگر چهار نفره یا بیشتر باشند یک میلیون تومان دیگر اضافه‌ می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معصومه ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    سلام. من یک زن سرپرست خانواده ام اما مبلغ وام کرونا برای من تغییری نداشته و همان یک ملیون واریز شد چراکه تعداداعضای خانواده من 2نفرهستیم امابجای یک ونیم ملیون همان یک ملیون تومان واریز شد. چرا؟
  • زینب ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 0
    سلام من یک دختر سرپرست خانوار هستم و باخواهرم زندگی میکنیم که برای ما با اینکه شماره ملی خودم را به ۶۳۶۹ ارسال نموده ام هنوز وامی واریز نشده است نمیدانم چرا
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    سلام ماسه نفر دختریم بی سرپرست هنوز وام یک ملیونی دریافت نکرده ایم شماره ملی ابجیمو فرستادم 6369هنوز هیچ برامون نریختن خودمونم تحت پوشش کمیته امدادهستم
  • آبجار ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام. سرپرست خانوار هستم. یه دختر دارم. اجاره نشین و بیکار هستم. همون وام یه میلیونی واسم واریز شد و با اینکه ۲ نفریم ۵۰۰ تومن بعدی واریز نشده.
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 0
    سلام من یک زن سرپرست خانوارهستم بااینکه شماره ملی ام رابه ۶۳۶۹فرستادم اما هیچ مبلغی برام واریزنشده است ونمیدونم چرا