هم‌زمان با هفته کار و کارگر از شرکت داروسازی «ثامن» به عنوان واحد نمونه خراسان رضوی در سال ۱۳۹۸ در سی‌ و یکمین جشنواره «امتنان» در مشهد تقدیر شد.

شرکت داروسازی «ثامن» واحد نمونه خراسان رضوی در سال ۹۸ شد

به گزارش قدس آنلاین، در آیین پایانی سی ‌و یکمین جشنواره امتنان که با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی صبح امروز در سالن جلسات شهید باهنر استانداری در مشهدمقدس برگزار شد، از مجید طبسی مدیر عامل شرکت داروسازی ثامن وابسته به هلدینگ سلامت و داروی سازمان اقتصادی رضوی با اهدای تندیس و لوح تقدیر جشنواره تجلیل شد.
در این لوح تقدیر از قول استاندار خراسان رضوی ذکر شده است؛ «شناخت و بکارگیری قابلیت‌ها و تعالی سرمایه‌های انسانی، نوآوری و خلاقیت مدیران در بنگاه‌های اقتصادی کشور است که میهمن عزیزمان را به سوی خودکفایی سوق می‌دهد. اینک که به لطف آفریدگار توانا تلاش‌های چشمگیر و مدیریت مدبرانه شما در عرصه ارتقای فرهنگ کار و افزایش بهره‌وری در تولید و ارائه خدمات رفاهی بیشتر به کارگران زحمت‌کش و تلاش‌گر به ثمر نشسته است، حسن خدمات جنابعالی شایان تقدیر و تجلیل است».
این مراسم هم‌زمان با روز جهانی کار و کارگر به منظور معرفی و تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه سال ۱۳۹۸ خراسان رضوی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دوران مقابله با ویروس کرونا برپا شد.
جشنواره امتنان هر ساله به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تقدیر از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی با هدف ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، شرکت داروسازی ثامن با تأسیس در سال ۱۳۶۳، از ابتدای دهه ۷۰ وارد چرخه تولید دارویی کشور شده و از ابتدای تأسیس خود همواره به نیاز دارویی بیماران کشور بدون نگاه اقتصادی صرف توجه ویژه‌ای داشته و این راهبرد را در طول سه دهه گذشته دنبال کرده است و توانسته خدمات ارزنده‌ای به بیماران ایران اسلامی به ویژه بیماران خاص ارائه دهد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.