منتخب مردم شهرستان های خلیل آباد، کوهسرخ، کاشمر و بردسکن در مجلس یازدهم گفت: طبق نظر اقتصاددانان بودجه کشور در سال ۹۹ بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد تومان کسری خواهد داشت.

کسری۱۴۰هزار میلیاردی  بودجه ۹۹ / جایگاه کارگران در کشور به فراموشی سپرده شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از خلیل آباد ، حجت الاسلام جواد نیک بین  اظهار کرد: همه به این موضوع اذعان داریم که دست دولت در بودجه خالی است ولی نباید برای تامین برخی بودجه های کشور حق و حقوق کارگران  نادیده گرفته شود.
وی به شعار " جهش تولید" توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: اگر قرار باشد شعار جهش تولید اتفاق بیافتد ، مولد و عامل اصلی این جهش کارگران هستند.
منتخب مردم شهرستان خلیل آباد، کوهسرخ، کاشمر و بردسکن  در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیا در قراردادهای کارگران به طور واقعی حقوق یک کارگر  رعایت می شود؟ بیان کرد: آیا حق و حقوقات و مزایای کارگران طبق تورم هر ساله افزایش پیدا می کند ؟ سال گذشته نرخ تورم ۳۸ درصد بود ولی حقوق کارگران ۲۱ درصد افزایش پیدا کرد.
حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه آیا کارگران در شهرهای مختلف جایی به عنوان خدمات رفاهی مثل سایر مسئولین کشور دارند یا خیر ، گفت: دولت کنونی و دولت های گذشته در این خصوص چقدر کار کرده اند ؟ واقعا جایگاه و عزت یک کارگر کجا قرار دارد؟
 وی به دیدار اخیر خود با استاندار خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: در این دیدار به  استاندار قول دادم که در مجلس یازدهم  قوانین مزاحم کار و تولید را در کشور برداریم و از وی نیز  قول گرفتیم که  مسئولین مزاحم کار و تولید را در سطح استان برکنار کند.
وی با انتقاد از بعضی بروکراسی های اداری در کشور گفت:واقعا چرا باید  اخذ یک مجوز برای کارخانه صنعتی در کشور یک سال طول بکشد؟ چرا دریافت پایان کار در شهرداری ها اینقدر فرآیند طولانی دارد؟ باید این بروکراسی های نحس اداری در کشور برداشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.