معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۹۲ پروژه جهش تولید در حوزه اقتصاد مقاومتی مربوط به هشت دستگاه اجرایی مشخص و پس از تصویب در استان به ستاد ملی فرماندهی اقتصاد مقاومتی در تهران ارسال شد.

معرفی پروژه‌های جهش تولید خراسان رضوی در حوزه اقتصاد مقاومتی

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان اظهار کرد: از کل این پروژه‌ها، ۳۲ پروژه مربوط به سازمان جهاد کشاورزی، ۱۹ پروژه مربوط به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ۱۴ پروژه مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت، پنج پروژه مربوط به شرکت برق، ۱۳ پروژه مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی، یک پروژه گازرسانی و هشت پروژه مربوط به پارک علم و فناوری است که متناسب با شعار سال مبنی بر "جهش تولید" در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها مربوط به حوزه‌های دام و طیور، کشتارگاه‌ها، صادرات محصولات دامی، نوغانداری، تولید شیر، قنوات، منابع آب، تولید مرغ و تخم مرغ، تامین نهاده‌های دامی، گیاهان دارویی، مبارزه با آفات، توسعه و ایجاد باغات، میراث فرهنگی، بوم گردی، خدمات بین راهی، برق رسانی و گازرسانی به شهرک‌های صنعتی، بهره‌برداری از انرژی خورشیدی، تولید محصولات غذایی، تولید لوازم خانگی، بازسازی و نوسازی صنایع است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: برخی پروژه‌های دیگر به عارضه‌یابی واحدهای تولیدی، ایجاد یا توسعه شهرک‌های صنعتی بویژه در حوزه دانش بنیان با هدف مقابله با کرونا، هوشمندسازی و تجهیز آزمایشگاه‌ها مربوط می‌شود.

رسولیان افزود: برخی از این پروژه‌ها تامین اعتبار شده و به عنوان پروژه‌های پیشنهادی خراسان رضوی برای دریافت اعتبار بیشتر به ستاد ملی فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارسال شده است.

منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.