۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
کد خبر: 702936

هرگونه فروش، عرضه، حمل و نگهداری پرندگان و جانواران وحشی به صورت زنده و کشته جرم محسوب و در صورت مشاهده مطابق قانون برخورد خواهد شد.

دستگیری دومین فروشنده کبک سایت دیوار

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمتر از ۴۸ ساعت با همکاری خوب دستگاه قضا دومین فروشنده کبک سایت دیوار با ۶ قطعه کبک زنده اعمال قانون شد.

"سید اسدالله هاشمی" افزود: کمتراز ۴۸ ساعت دومین فروشنده کبک سایت دیوار با ۶ قطعه کبک زنده اعمال قانون شد.
وی تصریح کرد: در پی انتشار آگهی فروش ۶ قطعه کبک کوهی در سایت دیوار (یاسوج)  ماموران یگان حفاظت به محض اطلاع از متن آگهی با هوشیاری کامل با همکاری دستگاه قضایی استان متخلف را دستگیر کردند.  
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این متخلف که قصد داشت از طریق سایت دیوار کبک بفروشد قبل از هر اقدامی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
هاشمی ادامه داد: روزانه فضاهای مجازی استان رصد می شوند که درصورت مشاهده با متخلفین جرائم زیست محیطی برخورد قانونی صورت می گیرد.
به گزارش ایسنا به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد، وی ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه قضایی استان خاطرنشان کرد: هرگونه فروش، عرضه، حمل و نگهداری پرندگان و جانواران وحشی به صورت زنده و کشته جرم محسوب و در صورت مشاهده مطابق قانون برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    1 0
    این کارها یعنی چی الان صدها پرورش دهنده کبک جنسشون مونده رو دستشون شما دارین از محیط زیست حفاظت می کنین یا دارین نابودش می کنین شما به جای اینکه جلوی شکار رو بگیرین دارین هم به تولید و تکثیر کنندگان و هم به خود این حیوان ضربه می زنین الان جلوی خیلی ها دارن تولید می کنند و می فروشن و به بقای این پرنده کمک می کنن شما دارین به اسم حفاظت از محیط زیست نسل این پرنده رو منقرض می کنین فروشنده دوتا کبک رو گرفتین دارین در عوض ضربه می زنین به تولید میلیون ها کبک اگه تولید کنندگان کبک نتونن بفروشن دیگه تولید نخواهد بود خدایا نسل مسئولین بی تدبیر و ناامید رو منقرض فرما !