دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: برای به چالش کشیدن توانایی‌های فوتبال‌آموزان در یک فضای مسابقه‌ای لیگ مجازی مهارت‌های فردی فوتبال در خراسان رضوی آغاز شد.

 آغاز لیگ مجازی مهارت‌های فردی فوتبال در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت:مهمترین هدف برگزاری این لیگ ایجاد پویایی و نشاط نسبی بین اهالی  فوتبال‌است.
محسن حیدری با بیان اینکه فعالیت‌های پیش‌بینی شده در دل این لیگ مجازی برای به چالش کشیدن توانایی‌های فوتبال‌آموزان در یک فضای مسابقه‌ای است ، افزود: این لیگ در حدود ۱۰ تا ۱۲ مرحله و در بخش‌های  تکنیک، آمادگی جسمانی و فان اجرا و در انتها به سه نفر اول که در مجموع آیتم‌ها بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند به ترتیب مبلغ ۱۰، ۶ و ۴ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: به ده نفر از بازیکنانی که ضمن مشارکت فعال، از نگاه داوران لیگ و رای مردمی آرا بیشتری کسب کرده باشند نیز هدایای به رسم یادبود تقدیم خواهد شد.
وی با با بیان اینکه لیگ مجازی مهارت‌های فردی برای بازیکنان پسر زیر ۱۶ سال و در بخش بانوان آزاد است گفت:  برنامه اجرایی لیگ حاصل همفکری کمیته‌های جوانان و بانوان هیات فوتبال استان است و ارزشیابی فوتبالیست‌های پسر و دختر در گروه‌های مخصوص به خود و با در نظر گرفتن رده‌های سنی انجام خواهد شد.
دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: خانم‌ها فاطمه شریف ،سمانه چهکندی ،حسین بادامکی، آرمین رهبر، عباس شریف، سید حسین غیاثی، حمید طیبی، رضا غلامی، عماد ملکی، احسان عسکری و سید خلیل موسوی  داوران این لیگ هستند  که در کنار آرای مردمی، نفرات برتر را انتخاب خواهند کرد.
حیدری ادامه داد: نفرات برتر هر هفته مشخص خواهند شد که وزن آرای داوران ۶۰ درصد و آرای مردمی ۴۰ درصد خواهد بود و ۳ نفر برتر در دو بخش آقایان و بانوان در پایان لیگ و پس از اجرای تمام چالش‌ها مشخص خواهد شد.

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.