فرماندار طرقبه شاندیز گفت: بارش باران رگباری شدید و جاری شدن سیل در روستای اردمه بخش طرقبه، ۴۰۰ میلیون تومان خسارات به بخش‌های مسکونی و راه‌های ارتباطی روستایی در این روستا وارد کرد.

خسارت ۴۰۰ میلیون تومانی سیل به روستای اردمه طرقبه

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن حسینی بیان کرد: بارش باران رگباری شدید و جاری شدن سیل در روستای اردمه بخش طرقبه، ۴۰۰ میلیون تومان خسارات به بخش‌های مسکونی و راه‌های روستایی در این روستا وارد کرده که این میزان خسارت در حوزه راه‌های ارتباطی روستایی، واحدهای مسکونی، معابر عمومی داخل روستا و بخش کشاورزی است.

وی تصریح کرد: در بخش منازل مسکونی ۱۵۰ میلیون تومان، در بخش راه‌های ارتباطی روستایی ۱۵۰ میلیون تومان، در قسمت معابر داخل روستا نیز ۵۰ میلیون تومان و در بخش استخر کشاورزی ۵۰ میلیون تومان خسارت به روستای اردمه وارد شده است.

فرماندار طرقبه شاندیز افزود: در حال حاضر از نظر وضعیت راه‌های ارتباطی روستای اردمه و تردد به شهر مشکلی نیست، چون روستا راه دسترسی دیگری غیر از از راه‌های ارتباطی تخریب شده دارد و از روز گذشته برای بازسازی راه‌های روستایی، ماشین‌های بزرگ ویژه رفع لایه روبی در محل مشغول به فعالیت است.

حسینی تاکید کرد: طی بازدیدهای انجام شده از محل روستا، برای تامین کمک‌رسانی و استقرار ماشین‌آلات مورد نیاز برای بازسازی و تعمیرات خسارات وارد شده، تمهیدات و پیش‌بینی‌هایی  برنامه‌ریزی شده و مراتب به ستاد بحران خراسان رضوی نیز اطلاع‌رسانی شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.