سناتور ایالت ماساچوست آمریکا در سخنانی با انتقاد از دولت این کشور گفت که ترامپ برای ثروتمندان بسیار خوب کار می‌کند.

سناتور آمریکایی: ترامپ برای ثروتمندان بسیار خوب کار می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، «الیزابت وارن» سناتور ایالت ماساچوست روز جمعه در سخنانی از دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در زمینه مدیریت مقابله با ویروس کرونا انتقاد کرد.

وی گفت: «ما دولتی داریم که برای ثروتمندان و کسانی که ارتباط دارند،‌ عالی کار می‌کند اما برای بسیاری دیگر زیاد خوب کار نمی‌کند.»

این سناتور ایالت ماساچوست اضافه کرد: «بی عدالتی بزرگی وجود دارد و باید در این زمینه تغییراتی ایجاد شود.»

«برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت نیز چند روز پیش در پیامی در توئیتر به نگرانی رئیس جمهور آمریکا برای شرکت‌های ثروتمند این کشور به جای مردم عادی آمریکا اشاره کرد.

وی در پیامی توئیتری نوشته بود: «در حالی که میلیون‌ها آمریکایی در انتظار مزایای بیکاری هستند که به آنها قول داده شده، ترامپ زمان خود را برای دیدار با کسانی که بیشترین آسیب را دیده‌اند می‌گذارد: مدیران عامل اکسون و چورون (دو شرکت بزرگ نفتی آمریکا). اگر شما هم مدیر نفتی هستید که به شدت به کمک نیاز دارید نگران نباشید! رئیس جمهور اینجاست تا کمک کند.» (جزئیات بیشتر)

سندرز پیشتر و در پیام دیگری در توئیتر با اشاره به فقر در آمریکا نوشته بود: «حدود نیم میلیون انسان (در آمریکا) در خیابان‌ها می‌خوابند و پانزده میلیون کودک نیز در فقر به سر می‌برند و یک سوم آمریکایی‌ها نیز مراقبت‌های بهداشتی کافی ندارند».

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.