عدم پرداخت مطالبات شیخ دیاباته و میلیچ سبب شده این دو بازیکنان استقلال را تحت فشار بگذارند تا مشکل پرداختی به آن‌ها حل شود به همین دلیل موضوع نامه مدیر برنامه شیخ دیاباته به باشگاه استقلال و مهلت ۱۵ روزه به مدیران استقلال حسابی خبرساز شد.

قدس آنلاین: عدم پرداخت مطالبات شیخ دیاباته و میلیچ سبب شده این دو بازیکنان استقلال را تحت فشار بگذارند تا مشکل پرداختی به آن‌ها حل شود به همین دلیل موضوع نامه مدیر برنامه شیخ دیاباته به باشگاه استقلال و مهلت ۱۵ روزه به مدیران استقلال حسابی خبرساز شد.

منتقدان احمد سعادتمند با استناد به این نامه جدایی وی را قریب‌الوقوع دانستند و مدعی شدند به زودی این دو بازیکنان از استقلال جدا خواهند شد تا یک‌بار دیگر ترس را به جامعه هواداری استقلال تزریق کنند اما احمد سعادتمند در واکنش به این اتفاق موضوع را حل شدنی توصیف و تأکید داشت تا قبل از اتمام مهلت اعلام شده این دو بازیکن به همراه پادوانی طلب خود را دریافت خواهند کرد.

اما همزمان با این ماجرا و اطمینان خاطر مدیرعامل استقلال، خبر اولتیماتوم مارتین فورکل بدنساز سابق استقلال منتشر شد که در نامه ای از استقلالی‌ها خواست ظرف مدت تعیین شده ۱۹ هزار دلار بدهی اش را پرداخت کند در غیر این صورت به فیفا شکایت خواهد کرد.

چشم امید به فیفا

منابع خبری نزدیک به باشگاه مدعی اند با وجود جَوسازی‌های صورت گرفته همه چیز تحت کنترل است و خطری استقلال را تهدید نمی‌کند، آن‌ها در این ارتباط مدعی شدند همان‌طور که فیفا مسئولیت پرداخت طلب جپاروف و منشا را برعهده گرفت موضوع مارتین فورکل را نیز انجام خواهد داد اما از آنجا که در حال حاضر مشکل کرونا و مسئله محدودیت‌های اقدامات بانکی برای ایران وجود دارد قدری این مسئله با تأخیر انجام می‌شود ولی تا قبل از زمان مشخص پول همه پرداخت خواهد شد.

تأمین منابع در سکوت

اما سؤال بزرگی که برای هواداران همچنان باقی است نحوه چگونگی پرداخت طلب دیاباته و میلیچ است. شنیده می‌شود طلب ۲۷ هزار دلاری میلیچ در آستانه تسویه حساب است اما دغدغه بزرگ مسئولان باشگاه تأمین منابع کافی برای تأمین پول قرارداد دیاباته است که حدود ۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان است که فعلاً۵۰ درصد آن تأمین شده اما گفته می‌شود قول‌های مساعدی به دست استقلال رسیده که تا قبل از اتمام مهلت قانونی مابقی پول هم تأمین شود تا به حساب این دو بازیکن واریز شود.

 از آنجا که سعادتمند در ماجرای کمک هوادار خارجی گرفتار بازی تبلیغاتی او شد، دیگر هیچ اطلاعاتی در خصوص نحوه چگونگی تزریق پول به حساب استقلال منتشر نمی‌شود به همین دلیل فعلاً هیچ خبر موثقی از نحوه تعاملات مالی باشگاه منتشر نمی‌شود.

با این حال عاشقان شهرت و دیده شدن در فضای مجازی همچنان با انتشار استوری‌های بی پایه و اساس و انتشار عکس‌هایی در حال امضا کردن چک‌های بانکی مدعی شدند که در روزهای آینده به باشگاه استقلال کمک مالی خواهند کرد اما واقعیت این است که باشگاه استقلال دیگر هیچ حسابی روی حرف‌های آن‌ها نخواهد کرد و به دنبال روش‌های دیگر جذب سرمایه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.