یزد - معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: طرح آمارگیری نیروی کار در بهار ۱۳۹۹به جای مراجعه حضوری به خانوارها، به صورت مصاحبه تلفنی اجرا می شود .

طرح آمارگیری نیروی کار در استان یزد به صورت تلفنی اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد ، محمد حمید فخرالدین با بیان این خبر اظهارداشت: این تصمیم از سوی مرکز آمار ایران و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت گرفته است .

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران آمارگیر به جای مراجعه حضوری، با استفاده از تلفنهای سازمانی، مبادرت به تماس تلفنی با فهرستی از خانوارها می نمایند .

فخرالدین تصریح کرد: در ابتدای این تماس به خانوار اطمینان داده می شود که این آمارگیری توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اجرا می شود و در صورت درخواست خانوار شماره سازمان جهت کسب اطمینان به خانوار ارائه می شود .

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: طرح آمار گیری نیروی کار با هدف محاسبه شاخص های فصلی و سالانه نیروی کار از جمله نرخ مشارکت اقتصادی ، نرخ بیکاری و تغییرات آنها انجام می شود .

وی همچنین از همراهی و مشارکت مردم و صنوف مختلف در هرچه بهتر و با کیفیت اجراشدن طرح های آماری این سازمان قدردانی کرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.