مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از ۹۰۰ واحد صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی متخلف در قالب طرح بسیج ملی مقابله محیطی با ویروس کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعطیل شد.

پلمب ۹۰۰ واحد توزیع مواد غذایی و مکان عمومی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد  افزود: در این طرح که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در حال اجراست، بیش از ۶۰۰ مرکز توزیع مواد غذایی و ۳۰۰ مکان عمومی که اصول بهداشتی را رعایت نکردند با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.
علی اصغر حسنی اضافه کرد: در قالب طرح بسیج محیطی مقابله با کووید ۱۹ تاکنون بیش از ۵۴ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و افزون بر ۱۲ هزار بازدید از اماکن عمومی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همکاری اتاق اصناف انجام شده است.
وی اضافه کرد: در این راستا ۱۸۰ تیم بازرسی بهداشت محیط در مشهد و شهرستان های تابعه با هدف پیشگیری از شیوع کرونا بر فعالیت واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.
او ادامه داد: بسیج مقابله محیطی با کووید ‏-۱۹ و نظارت بر واحدهای صنفی تهیه و توزیع غذا، اماکن عمومی و مکان های پر ازدحام در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا پایان شکست کرونا ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.