رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: در حال حاضر لایحه‌ای از طرف شهرداری برای بازگشایی مترو نیامده و در شورا هم صحبت نشده، اگر شهرداری لایحه دهد، ما موضوع را بررسی می‌کنیم.

لایحه‌ای برای بازگشایی مترو نداشته‌ایم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی بهاروند در خصوص وضعیت فعالیت اتوبوسرانی  مشهد بعد از ۱۵ اردیبهشت، اظهار کرد: ما در خصوص محدودیت اتوبوس و مترو اعلام کردیم که تا اطلاع ثانوی خواهد بود، منتها قرار شد تعدادی از خطوط با شرایط خاص شروع به کار کنند.

وی بیان کرد: قرار شده تا شهرداری لایحه‌ای به صحن علنی شورا بیاورد که تصمیم بگیریم فعالیت اتوبوسرانی به همین صورت با ساعات و خطوط خاص ادامه پیدا کند یا نه. ستاد کرونا هم باید بیان کند که آیا واقعا شرایط عادی است یا خیر.

بهاروند افزود: نظر خود من این است که فعالیت اتوبوس را به همین منوال ادامه دهیم، زیرا در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و افرادی که به سر کار می‌روند، کارشان انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد در خصوص آغاز به کار خطوط مترو، گفت: در حال حاضر لایحه‌ای از طرف شهرداری برای  فعالیت مترو نیامده و در شورا هم صحبت نشده، اگر شهرداری لایحه دهد، ما بررسی می‌کنیم. وضعیت اتوبوس در جلسه شورا مطرح خواهد شد، اما برای بازگشایی مترو لایحه‌ای نیامده است.

وی عنوان کرد: اگر امکانات وجود داشته باشد و مردم رعایت کنند، باید از ماسک و دستکش در حمل و نقل عمومی استفاده شود. نظر من این است که این کار اجباری شود، اما باید ببینیم در صحن شورا چه چیزی رأی می‌آورد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.