رئیس اداره کمیته امداد احمدآباد مشهد از راه اندازی مرکز نیکوکاری کارآفرینی و توانمندسازی حضرت محمد(ص) خبر داد و گفت: این مرکز به صورت ویژه در حوزه اشتغال فعالیت خواهد داشت.

راه اندازی مرکز نیکوکاری کارآفرینی و توانمندسازی حضرت محمد(ص) احمد آباد مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی دوست محمدی در حاشیه افتتاح این مرکز که جمعی از مسئولان محلی و ستادی این نهاد حضور داشتند، افزود: با این مرکز در بخش احمدآباد، ۳ مرکز نیکوکاری فعال هستند که زمینه خوبی برای مشارکت نیکوکاران و کاهش مشکلات نیازمندان فراهم شده است.
وی اظهار کرد: مرکز نیکوکاری کارآفرینی و توانمندسازی حضرت محمد(ص) به منظور مقابله با کرونا نسبت به تهیه و توزیع ۴۰ هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین نیازمندان اقدام کرده است.
دوست محمدی با اشاره به اینکه بخش احمدآباد فقط دارای مناطق روستایی و ضریب ۶ محرومیت است، ادامه داد: این اداره از ۱۱۲۶ خانوار و ۱۷۵۷ نفر حمایت می کند.
همچنین در این مراسم معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه ۲۵۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعالیت دارند، افزود: این مراکز توانسته اند در محلات، توسعه انفاق و نیکوکاری را با مشارکت همگانی داشته باشند که خوشبختانه اثرات خوبی را برای نیازمندان و نیکوکاران محله به همراه داشته است.
گیلاسی ادامه داد: امیدوارم با ظرفیت خوب این منطقه شاهد شکوفایی، نیکوکاری و هم افزایی باشیم.
سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی نیز راه اندازی این مرکز را تداوم یک امر خیرخواهانه و برادرانه در قالب رزمایش همدلی و خیرخواهی دانست.
حجت الاسلام محمدحسین فرمانبر امام جمعه بخش احمدآباد نیز در این مراسم گفت: ایجاد این مرکز نیکوکاری در شرایط موجود در واقع لبیک به ندای مقام معظم رهبری است که هرکسی باید به نحوی و به میزان توان خود کمک کند.
شایسته ذکر است: در این مراسم حسین پرورش به عنوان رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری کارآفرینی و توانمندسازی حضرت محمد(ص) معرفی شد.
 بخش احمدآباد در ۳۵ کیلومتری جاده مشهد- نیشابور  قرار دارد.

منبع: کمیته امداد خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.