۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
کد خبر: 703121

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و بارش تگرگ در مناطق مستعد استان تا ۲ روز آینده تداوم دارد.

ریزش باران و تگرگ در خراسان رضوی تداوم دارد

به گزارش قدس آنلاین،  کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها که از ابتدای هفته گذشته در این استان آغاز شده است تا صبح سه‌شنبه هفته جاری همراه با آبگرفتگی و ایجاد رواناب در مناطق مختلف استان ادامه دارد.

مرتضی اثمری افزود: بارش باران از عصر دیروز تاکنون در سه شهرستان فریمان، مشهد و تربت‌جام گزارش شده است که بیشترین بارش مربوط به فریمان با هفت میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به روند افزایشی دمای هوای خراسان رضوی از سه‌شنبه هفته جاری ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۵  درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا، یک درجه کاهش دارد و از روز سه‌شنبه روند افزایشی خود را طی می‌کند و تا پایان هفته به ۳۰ درجه می‌رسد.

وی کمینه دمای هوای دیشب مشهد را ۱۶ درجه عنوان کرد و گفت: کمینه دمای هوای مشهد تا پایان هفته جاری بین یک تا ۲ درجه در نوسان است.

قوچان با کمینه دمای هوای ۹ درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۳۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان گناباد با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.