رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوشاب بیان کرد: تا زمانی که اعتبار ساخت پل در روستاهای بلوک تکاب تامین و ساخته نشود ویرانی های طغیان رودخانه ادامه دارد.

ساخت پل روستاهای بلوک تکاب خوشاب منتظر تامین اعتبار

به گزارش قدس آنلاین، عباس رباط جزی ، با اظهار اینکه دلیل طغیان رودخانه جاری شده در شهرستان خوشاب که سر منشأ آن از سمت نیشابور و در مسیر جاده‌های بلوک تکاب این شهرستان است، باعث بسته شدن جاده مواصلاتی پنج روستای فوجی، زرقی، روکی، داشخانه و طالبی در بارندگی‌های اخیر شد، گفت: تا زمانی که اعتبار درخواست شده برای ساخت پل روی جاده تأمین نشود و پلی ساخته نشود خرابی‌های سیلاب و طغیان رودخانه و مسدود شدن جاده‌ها ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوشاب با اشاره به اینکه در سال ۹۲ حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت این پل اعتبار تخصیص داده شد ولی به دلیل کم بودن برگشت خورده، افزود: در حال حاضر پیش بینی می‌شود هزینه ساخت پل جاده برای عبور از روی رودخانه حدود ۴۰۰ میلیون تومان باشد.

رباط جزی با اشاره به وقوع سیلاب روزهای اخیر در منطقه دره یام شهرستان خوشاب، گفت: این سیلاب‌ها خسارت‌های زیادی به برخی جاده‌های روستایی وارد کرده، از جمله می‌توان به تخریب سه پل بزرگ ۱۰ متری در مسیر جاده روستاهای دره یام در مسیر روستاهای دهنه شور و داراب اشاره کرد.

وی با اشاره به تخریب برخی از قسمت‌های ۱۰۰ پل در مسیر جاده روستایی سه راه ابروان تا روستای داراب، افزود: اگر بارندگی‌ها و سیلاب‌ها ادامه داشته باشد احتمالاً برخی از پل‌های این جاده‌ها که قبلاً بخشی از آن تخریب شده به دلیل سست شدن پایه‌ها در طول ۲۰ سال گذشته تخریب خواهند شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.