جلسه مجازی شعر با موضوع «وفات حضرت خدیجه(س)» به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

جلسه مجازی شعر با موضوع «وفات حضرت خدیجه(س)» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سومین جلسه از سری جلسات مجازی انجمن‌های شعر رضوی سراسر کشور در قالب ارتباط با انجمن شعر رضوی یزد، دوشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۹۹ هم‌زمان با سال‌روز وفات حضرت خدیجه(س) از ساعت ۱۸ به صورت پخش زنده(live) در اینستاگرام برپا خواهد شد.

این محفل ادبی مجازی با همکاری انجمن ادبی رضوی و انجمن ادبی بانوان رضوی؛ «گوهرشاد» و با حضور محمد کاظم کاظمی مجری کارشناس و محمد جواد غفورزاده(شفق) استاد جلسه و همچنین راضیه رجایی و زهرا علی‌پور شاعران مشهدی به‌ عنوان میهمان جلسه برگزار می‌شود.

ارتباط ویژه مجازی با سیده تکتم حسینی(از قم) و عالیه مهرابی(دبیر انجمن شعر رضوی یزد)، از دیگر برنامه‌های این جلسه شعرخوانی با موضوع وفات حضرت خدیجه(س) است.

از اهالی شعر و ادب دعوت می‌شود با مراجعه به صفحه اینستاگرام مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی aqart.ir به صورت غیرحضوری میهمان سومین جلسه مجازی انجمن‌های شعر رضوی سراسر کشور شده و با گوشه‌ای از ظرفیت‌های شعر آیینی بانوان کشور آشنا شوند.

لازم به ذکر است، این مؤسسه با توجه به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دوران مقابله با ویروس کرونا در کشور هر دوشنبه جلسه‌ شعری با مشارکت استادان و شاعران مطرح استان و کشور به‌ صورت مجازی برگزار می‌کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.