۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 703160

مجموعه «شکرستان» با روایت شهاب حسینی و با محوریت سلامت این روزها پس از اذان مغرب روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

«شکرستان» و پیام‌های بهداشتی

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، مجموعه «شکرستان» از آن دست برنامه‌هایی است که با وقوع هر اتفاقی در سطح جامعه دست به ساخت یک آیتم تازه می‌زند و به نوعی به آن واکنش نشان می‌دهد که اغلب هم با استقبال مخاطبان روبرو می‌شود.

این بار هم با شیوع کرونا، عوامل تولید این مجموعه انیمیشن بیکار نبوده‌اند و از همان روزهای ابتدایی شیوع این ویروس دست به ساخت مجموعه‌هایی با زمان کوتاه و با محوریت کرونا زدند. چنان که در ایام عید نیز قسمت‌های دو دقیقه‌ای نوروزی با محوریت کرونا پخش شد.

به دلیل استقبال خوبی از این مجموعه صورت گرفت، تیم تولید این انیمیشن ساخت قسمت‌های جدید با موضوع کرونا را همچنان ادامه خواهد داد و سلامت به یکی از موضوعات اصلی شکرستان تبدیل شده و قرار است در طول سال انیمیشن‌های جدیدی با این محوریت ساخته و نمایش داده شود.

گروه تولید «شکرستان» این روزها برخلاف اغلب ‌گروه‌های تولید هنری به صورت دورکار مشغول به ساخت قسمت‌های تازه این انیمیشن هستند و در دو محور تولید قسمت‌های ۱۵ دقیقه‌ای به همان روال سابق ادامه می‌دهند و این قسمت‌ها پس از تولید روی آنتن تلویزیون می‌روند، همچنین بخش دیگری از این فعالیت‌ها شامل ساخت آیتم‌های دو دقیقه‌ای با محوریت ویروس کرونا است که در آن  ۱۰ توصیه و پیام اصلی بیماری کرونا در ۱۰ قسمت در ایام نوروز روی آنتن رفت و تولید آن ادامه پیدا خواهد کرد.

به گفته مسعود صفوی، تهیه کننده مجموعه «شکرستان» تاکنون ۴۰ قسمت از این آیتم‌ها ساخته شده و قرار است ۱۰۰ آیتم تا پایان سال تولید و در تلویزیون و فضای مجازی منتشر شود.

فصل جدید مجموعه «شکرستان» با روایت شهاب حسینی تولید شده است.

«شکرستان» یک مجموعه پویانمایی تلویزیونی ایرانی، ساخته مرکز صبا صدا و سیماست. این مجموعه با بیش از ۱۸۰ شخصیت روایت می‌شود و همه داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند.

از سری اول این مجموعه تاکنون ۱۰۸ قسمت آن تولید و از برنامه کودک و نوجوان شبکه دو سیمای ایران پخش شده‌است. سری دوم آن که عروسکی است از شبکه نسیم پخش می‌شود.

همزمان با اعلام هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره شیوع ویروس کرونا، مرکز پویانمایی صبا هم درصدد برآمد تا با تولید انیمیشن‌های آموزشی، نسبت به آگاه‌سازی جامعه در برابر این بیماری اقدام کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.