۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 703168

همزمان با ماه جهانی اتیسم و در راستای آگاهی و شناخت بیشتر مردم نسبت به این اختلال، صفحه ویژه‌ای به نام اتیسم در وی او دی فیلیمو آغاز به کار کرد.

همکاری فیلیمو و انجمن اتیسم ایران

به گزارش قدس آنلاین، در راستای مسئولیت اجتماعی فیلیمو و با همکاری انجمن اتیسم ایران همزمان با ماه آوریل، ماه جهانی اتیسم (۱۴ فرودین تا ۱۴ اردیبهشت) فیلم‌‏ها و سریال‏‌های ایرانی و خارجی با موضوع «اتیسم» در راستای آگاهی و شناخت بیشتر مردم نسبت به این اختلال، صفحه ویژه‌ای به نام اتیسم، در وی او دی فیلیمو آغاز به کار کرد.
در این صفحه ۱۰ عنوان فیلم و سریال به نام‏‌های طاقت بیار لطفا، دکتر خوب، زیگ زاگ، حسابدار، جاخالی درباره جاخالی، مرد بارانی، من خان هستم، مولی، رمز مرکوری، مری و مکس و شکلات بارگذاری شده است؛ این لیست از فیلم‏ها و سریال‏ها در آینده نزدیک کامل‌‏تر خواهد شد.

فیلیمو تاکنون با انتشار فیلم‌‏ها و سریال‏‌های متعددی از جمله مانکن، نهنگ آبی، دل، احضار، ۲۳نفر، مطرب، دوپاپ، شیرشاه و ... برای ناشنوایان و نابینایان در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام کرده است و هر روز مجموعه فیلم‏‌ها و سریال‏‌های بیشتری را برای مخاطبان خود مناسب سازی و آماده سازی می‏‌کند.

علاقمندان به موضوع اتیسم می‏‌توانند جهت استفاده از این آثار با مراجعه به سایت به نشانی https://www.filimo.com/tag/Autism از این خدمت جدید بهره ‏مند شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.