مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی گفت: تاکنون بخش نامه ای مبنی بر استمهال در باز پرداخت اقساط تسهیلات مسکن به استان ارائه نشده است.

استمهال درباز پرداخت اقساط تسهیلات مسکن صحت ندارد

حسن خطیب زاده در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: شایعاتی مبنی بر استمهال و تعلیق باز پرداخت اقساط تسهیلات مسکن صحت ندارد و تکذیب می شود.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی  افزود: تاکنون بخش نامه ای مبنی بر استمهال در پرداخت اقساط تسهیلات مسکن به استان ارائه نشده است.

وی تصریح کرد: تنها اقساط تسهیلات قرض الحسنه مسکن همانند تسهیلات قرض الحسنه سایر بانک ها و بر مبنای مجوز بانک مرکزی در راستای سیاست های حمایتی در بحران کرونا، مشمول استمهال سه ماهه از اسفند ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ هستند و پرداخت آنها به انتهای دوره بازپرداخت این تسهیلات موکول شده است.  

خطیب زاده افزود: اما در مورد سایر تسهیلات مسکن، از مردم تقاضا می شود به منظور اینکه مشمول جریمه تاخیر  نشوند اقساط را طبق برنامه زمان بندی  پرداخت کنند تا منابع بانک برای ارائه تسهیلات مسکن به افراد متقاضی با مشکل مواجه نشود.

وی ادامه داد: بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی و توسعه ای در راستای تحقق شعار جهش تولید برنامه ها و فعالیت های مناسبی را در سال ۹۹در  دستور کار دارد که با همراهی مردم محقق خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.