فرماندار بردسکن گفت: با پیگیری های استاندار خراسان رضوی و معاون اقتصادی استاندار ، در سال جاری کار ساخت پست ۱۳۲ کیلو ولت ویژه معادن بردسکن آغاز خواهد شد.

 آغاز احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت معادن بردسکن در سال ۹۹

مجتبی شاکری در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با توجه به نیاز معادن در بحث تامین برق برای توسعه فازهای بعدی واشتغال بیشتر، یکی ازاولویت های شهرستان در سفر استاندار به بردسکن ، ساخت پست برق بود که مصوبه سفر استاندار خراسان رضوی به بردسکن  درسال ۱۳۹۷قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بر مبنای  این مصوبه جلسه ای با حضور نمایندگان معادن شهرستان به ریاست رسولیان معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی و فرماندار بردسکن در تهران   با شرکت ایمیدرودر محل شرکت مس کشور تشکیل شد ، افزود: دراین جلسه برآورد اولیه ساخت پست ۱۳۲ کیلو ولت ویژه معادن در سمت درونه انابد بردسکن مبلغ ۲۵ میلیارد تومان اعلام شد.
فرماندار بردسکن، با بیان اینکه برای توسعه معادن شهرستان  و زیر ساخت های توسعه معادن که منجر به اشتغال بیشتر در این زمینه می شود، ایجاد پست ۱۳۲ کیلو ولت از اولویت های شهرستان است وشخص استاندار هم این مهم را مورد توجه دارند، اظهار کرد: ایجاد پست برق در محدوده معادن این شهرستان فعالیت های سرمایه گذاران را دوچندان خواهد کرد.
  شاکری از تامین مبلغ ۱۰میلیارد تومان  برای شروع بکار ساخت پست در بردسکن خبرداد واظهار امیدواری نمود درسال جاری عملیات ساخت این پست در شهرستان  در محدوده درونه انابد آغاز گردد.
وی تامین برق برای معادن را از اولویت های اصلی نام برد وگفت: ایجاد این پست تاثیر بسزایی  در توسعه شهرستان خواهد داشت و منجر به توسعه خطوط انان ونهایتا منجر به اشتغال بیشتر در حوزه معادن و قطعا هم نسبت به تجهیزات جدید  وتوسعه خطوط وخط های بعدی افراد سرمایه گذار و اشتغال بیشتر در حوزه معادن می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.