وزیر کشور ونزوئلا از عملیات موفق نیروهای مسلح این کشور علیه یک گروه مسلح که قصد داشتند از طریق کلمبیا وارد ونزوئلا شده و اقدامهای تروریستی انجام دهند، خبر داد.

ونزوئلا از خنثی سازی یک عملیات تروریستی و کشته شدن تروریستها خبر داد

به گزارش قدس آنلاین، وزیر کشور ونزوئلا روز یکشنبه از خنثی سازی یک عملیات تروریستی  و کشته و زخمی شدن تروریست هایی  از طریق دریا قصد رخنه به این کشور را داشتند، خبر داد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «تله سور» «نستور ریورول» وزیر کشور ونزوئلا در این زمینه گفت: «نفوذ یک گروه تروریستی که سعی در ورود به ونزوئلا از کلمبیا  را داشت، خنثی شد.»

ریورول تاکید کرد که هدف این گروه تروریستی  ترور مقامات دولت و همچنین ترویج خشونت در کشور بود.

وی ادامه داد: «این تروریستها سعی کردند با قایقهای موتوری در سواحل ایالت "لا گئورا" وارد ونزوئلا شوند، اما با  اقدام به موقع و موثر نیروهای مسلح، پلیس و نیروهای ونزوئلا تعدادی از تروریستها کشته و برخی دیگر دستگیر شدند.»

وزیر کشور ونزوئلا با بیان اینکه سلاحهای این تروریستها کشف و ضبط شده است، افزود که جزئیات بیشتر این عملیات بعدا اعلام میشود.

وی در خاتمه به هوشیاری نیروهای مسلح کشورش برابر هرگونه تهدید علیه ونزوئلا اشاره کرد.

ونزوئلا دخالتهای دولت آمریکا را سبب بروز مشکلات در کشور خود میداند و بارها واشنگتن را به حمایت و تجهیز گروه های تروریستی محکوم کرده است. «خورخه آریزا» وزیر خارجه ونزوئلا در روزهای گذشته  در واکنش به اظهارنظر وزیر خارجه آمریکا درباره صحبت‌های اخیرش با «خوان گوایدو» رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا از پامپئو خواست به جای دخالت در امور داخلی ونزوئلا کاری برای حل بحران کرونا در آمریکا انجام دهد.

توصیه وزیر خارجه ونزوئلا به «مایک پامپئو» وزیر خارجه دولت «دونالد ترامپ» برای تمرکز بر حل بحران شیوع کرونا در آمریکا پس از آن صورت گرفت که این مقام آمریکایی در پیامی توئیتری از صحبت‌های اخیرش با رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا صحبت کرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.