گوشی هوشمند Xiaomi Mi Note ۱۰ Lite با دوربین های چهارگانه ۶۴MP و پردازنده Snapdragon ۷۳۰G راه اندازی شد.

گوشی Xiaomi Mi Note ۱۰ Lite با دوربین چهارگانه عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شیائومی سال گذشته با معرفی گوشی های هوشمند Mi Note ۱۰ و Mi Note ۱۰ Pro ، سری پرچمداران Mi Note را دوباره زنده کرد، در حالی که Mi Note ۱۰ نام تجاری جدید Xiaomi CC۹ Pro بود که سال گذشته در چین به بازار عرضه شد ، نسخه Pro با همان مدل RAM و تنظیمات ذخیره سازی بالاتر است. پیش از این ، آخرین گوشی سری می،  Xiaomi Mi Note ۳ بود ، که در سال ۲۰۱۷ به بازار آمد.

سازنده گوشی‌های هوشمند چینی، اکنون جلوتر رفته و نام تجاری جدید گوشی هوشمند Mi Note ۱۰ Lite را در سطح جهان راه اندازی کرده است، مدل Lite در زیر مجموعه Mi Note ۱۰ در این سری قرار دارد و دارای ویژگی هایی همچون دوربین‌های چهار گانه مجهز به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ، صفحه نمایش منحنی AMOLED و امکانات دیگر است.



مشخصات و ویژگی های Xiaomi Mi Note ۱۰ Lite

صفحه نمایش Xiaomi Mi Note ۱۰ Lite در اندازه ۶.۴۷ اینچی FHD + (۲۳۸۰ × ۱۰۸۰ پیکسل) دارای صفحه نمایش خمیده AMOLED با ناچ قطره ای در بالای صفحه است، صفحه نمایش از اسکنر اثر انگشت در داخل صفحه نمایش ، نسبت ابعاد ۱۹.۵: ۹ ، نسبت تصویر به بدنه ۹۱.۴ درصد ، پشتیبانی HDR ۱۰ و لایه Gorilla Glass ۵ بهره می برد.

تراشه هسته اصلی گوشی هوشمند ، چیپست Qualcomm Snapdragon ۷۳۰G است که با حداکثر ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه است، Mi Note ۱۰ Lite بر اساس سیستم عامل اندروید ۱۰ ،MIUI ۱۱ را بوت می کند، با استفاده از آخرین شارژر ، یک باتری ۵،۲۶۰mAh با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰W استفاده می‌شود که ویژگی بسیار کاربردی است و شیائومی همچنین شارژ سریع ۳۰ وات را در جعبه با Xiaomi Mi Note ۱۰ Lite ارائه می‌دهد.



در بخش دوربین ، Mi Note ۱۰ Lite دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX۶۸۶ را همراه با یک لنز الترا واید ۸ مگاپیکسلی ، سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی عرضه می کند، ناچ قطره ای در بالا صفحه نمایش یک دوربین سلفی قدرتمند ۱۶MP را در خود دارد و در بخش اتصالات این گوشی هوشمند ، پورت Type-C ، جک هدفون ۳.۵ میلی متری ، Wi-Fi ، پشتیبانی دو سیم کارت ، بلوتوث ۵.۰ ، NFC ، GPS ، GPS DUAL و GLONASS را ارائه می دهد.

قیمت Xiaomi Mi Note ۱۰ Lite

گوشی هوشمند Xiaomi Note ۱۰ Lite در رنگ های Midnight Black ، Nebula Purple و Glacier White عرضه می شود، این دستگاه در دو مدل ۶ گیگابایتی + ۶۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که این مدل ها به ترتیب ۳۴۹ یورو و ۳۹۹ یورو قیمت گذاری شده است و این شرکت هنوز قیمت مدل‌های ۸ گیگابایتی را فاش نکرده است، این گوشی هوشمند جذاب از اواسط ماه مه در سطح جهان در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.