۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 703265

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: اعتبار وکالتنامه‌های تعویض پلاک تمدید شد و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

تمدید اعتبار وکالتنامه‌های تعویض پلاک

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا دهنوی اظهار کرد:  همزمان با بازگشایی مراکز تعویض پلاک یکی از دغدغه های مراجعان، وکالتنامه‌های تاریخ گذشته به واسطه تعطیلی این مراکز بر اثر  شیوع ویروس کرونا بود.

وی اضافه کرد: باتوجه به مراجعات شهروندان برای چاره‌اندیشی و حل مشکلات اتمام وکالتنامه‌ها، پیگیری‌های لازم در این خصوص توسط پلیس راهور استان خراسان رضوی انجام و براساس مصوبه ستادمرکزی مقابله با کرونا، اعتبار وکالتنامه‌های شهروندان برای نقل و انتقال وسایل نقلیه تمدید شد.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: بر این اساس، اعتبار وکالتنامه‌هایی که تاریخ آنها به واسطه تعطیلی مراکز تعویض پلاک در ایام شیوع ویروس کرونا از ٢٤ اسفند پارسال تا پنجم اردیبهشت امسال منقضی شده است از تاریخ پایان اعتبار به مدت ٤٠ روز کاری، تمدید شد.

دهنوی افزود: مراکز تعویض پلاک خراسان رضوی نیز بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و به صورت زوج و فرد فعالیت می کنند تا از ازدحام مراجعه کنندگان جلوگیری شود.

در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیت مراکز و دفاتر تعویض پلاک در همه شهرهای استان خراسان رضوی از  ۲۵ اسفند ٩٨ تا پایان روز ششم اردیبهشت ماه جاری متوقف بود و ارائه خدمت از ششم اردیبهشت با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.