رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور راهکارهای عملی برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی بعد از شیوع کرونا را ارائه کرد.

پژمانفر راهکارهایی برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی ارائه کرد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور راهکارهای عملی برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی بعد از شیوع کرونا را ارائه کرد.

متن این نامه بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر جهانگیری

معاون اول محترم ریاست جمهوری

سلام علیکم

احتراما چناچه مستحضرید، شیوع بیماری کرونا در دو ماه اخیر باعث بروز مشکلات متعدد برای عموم مردم جامعه شده است و اکثر واحدهای تولیدی دچار ضرر و زیان‌های جبران‌ناپذیر شده‌اند که با دوام روند فعلی، ضمن تعطیلی این واحدها، قطعا باعث بیکاری فشر عظیمی از افراد شاغل در این واحدها خواهد شد که خود این امر مشکلات ناشی از این بیماری را برای جامعه دوچندان می‌کند.

لذا به منظور کاهش بخشی از ضرر و زیان این واحدهای تولیدی و جلوگیری از تعدیل و اخراج نیروهای شاغل، برخی پیشنهادات و راهکارهای اجرایی به شرح زیر به حضور ایفاد می‌گردد.

۱) اعتبار اسنادی داخلی (ال سی) برای واحدهای تولیدی فعال و متقاضی، با حفظ و اجرای دستورالعمل‌ها تسریع گردد.

۲) کلیه بدهی‌های واحدهای تولیدی فعال به دارایی، تأمین اجتماعی، بانک‌ها، برق، گاز و ... حداقل برای مدت چهار تا شش ماه فریز گردد.

۳) به مدت حداقل شش ماه، یک سوم حق بیمه لیست ماهانه تأمین اجتماعی واحدهای فعال، دریافت شود و الباقی برای مدت ۱۲ ماه تقسیط گردد.

۴) به منظور کمک به سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تسهیلات با سود پایین و ۶ ماه تنفسی در باز پرداخت و حداکثر تقسیط ۴۰ ماهه به‌ازای تعداد شاغلین بیمه شده و تعهد حفظ تعداد شاغلین لیست بیمه تا زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات در نظر گرفته شود.

دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت داریم.

نصراله پژمانفر

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی

منبع: فارس

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.