مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ششمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی از سری برنامه های هجدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در اردبیل برگزار می شود.

ششمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما، سید ناصر اسحاقی با اشاره به برگزاری ششمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی از سری برنامه های هجدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در اردبیل، اظهار داشت: این همایش با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های پژوهشی مرتبط با سیره ائمه معصومین و به ویژه حضرت امام رضا علیه السلام، گرامیداشت تولید کنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار پژوهشی در زمینه سیره و معارف اهل بیت علیهم السلام برگزار می شود.

وی افزود: کمک به انتشار گسترده تر این آثار و ترویج فرهنگ گفتگو و مناظره با الهام از مناظرات حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، ششمین دوره همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی را در بخش های اصلی و آزاد، دانشجویی و طلاب و نیز بخش ویژه گفتگوی ادیان و مذاهب اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار  ۲۰ مهرماه ۹۹  و  آثار برگزیده اول آبان ماه ۹۹ تعلام می شود، گفت: تاریخ برگزاری همایش ۱۱و ۱۲ آبان ماه ۹۹ همزمان با هفته باشکوه وحدت و میلاد باسعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت مسعودحضرت امام صادق(ع) برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در برگزاری این رویداد علمی و پژوهشی، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات استانداری اردبیل، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جامعه المصطفی العالمیه، حوزه علمیه استان اردبیل،   دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، صدا و سیمای مرکز اردبیل، سپاه حضرت عباس(ع) و شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل هم مشارکت دارند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.