۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 703312

گالری ای جی نمایشگاه مجازی عکس «زندگی با کرونا» را برگزار می‌کند.

 فراخوان نمایشگاه عکس «زندگی با کرونا»

‎به گزارش قدس آنلاین، با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و نتایج گوناگونی که در پی خواهد داشت، گالری ای جی از همه افراد جامعه دعوت کرده است عکس‌هایی که مرتبط با این روزها هستند را در یک نمایشگاه مجازی عکس شرکت دهند.

در فراخوان این نمایشگاه آمده است: به نظر می‌رسد امسال یکی از پرچالش‌ترین دوره‌های زندگی‌ برای همه‌ ما باشد. در چنین موقعیتی گروهی از ما در تلاش برای شکستن زنجیره‌ انتقال ویروس، همچنان در خانه مانده‌ایم و گروهی دیگر، به ناچار کار روزانه‌ خود را از سر گرفته تا چرخ‌های اقتصاد همچنان بچرخد. ‎از هر گروهی که هستید، از شما دعوت می‌کنیم در این فراخوان شرکت کنید و برای‌مان عکس‌هایی بفرستید که نشان دهد چگونه همه‌گیری کرونا بر زندگی‌تان تاثیر گذاشته است.

 ‎محدودیت تکنیکی برای عکس‌ها وجود ندارد و عکس‌ها به ترتیب تاریخ دریافت، در صفحه اینستاگرام گالری منتشر می‌شوند. ۱۵ عکاس توسط هیئت انتخابی متشکل از هاله انواری، محمودرضا بهمن‌پور،  یاسمن حاج محمدعلی،  فردید خادم و  صیاد نبوی به عنوان برگزیده معرفی شده و هدایایی دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان تا ۲۰ اردیبهشت فرصت دارند ۳ عکس را همراه با یک جمله توضیح از طریق دایرکت به صفحه اینستاگرام  agexperiment@  ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه aggalerie.iran مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.