۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 703338

فیلم سینمایی «منشی مخصوص من» پس از شش سال توقیف حالا برای اکران آنلاین آماده می‌شود.

اکران آنلاین یک فیلم کمدی پس از ۶ سال توقیف

به گزارش قدس آنلاین، «منشی مخصوص من» در صورت نهایی شدن برنامه اکران آنلاین، سومین فیلمی است که در ایام شیوع کرونا به صورت آنلاین نمایش داده خواهد شد.

«منشی مخصوص من»  به کارگردانی و نویسندگی صالح دلدم در سال ۹۲ تولید شده و تاکنون نتوانسته بود مجوز اکران دریافت کند. این فیلم مضمونی کمدی اجتماعی با درون‌مایه سیاسی دارد.

حسام نواب‌صفوی، سیروس گرجستانی، ساناز سماواتی، مجید شهریاری، سپیده ذاکری، شهرام تیموریان، سیاوش قاسمی، ساناز نام‌دوست، اردشیر کاظمی، امیرحسین داودی و هاوار قاسمی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

«منشی مخصوص من» همچنین اولین فیلم توقیفی است که به دلیل شرایط کرونا و تعطیلی سینماها، بعد از رفع توقیف به جای پرده سینماها، از طریق سامانه آنلاین اکران عمومی می‌شود.

پس از شیوع کرونا و تعطیلی سینماها از اسفند ماه سال گذشته دو سامانه اکران اینترنتی فیلم‌ها (فیلیمو و نماوا) با همکاری تهیهکنندگان اقدام به اکران آنلاین فیلم‌های نمایش داده نشده در سینماها شدند.

فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا نخستین اثری بود که قبل از اکران در سینماها از سه هفته پیش به صورت آنلاین در این دو سامانه نمایش خود را آغاز کرد و طی چند روز گذشته فیلم سینمایی طلا به کارگردانی پرویز شهبازی به عنوان دومین اثر اکران آنلاین خود را در سینماها آغاز کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.