سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان گفت: زمزمه فروش و خروج ماشین‌آلات کارخانه آساک دوچرخ صحت نداشته و مدیریت فعلی این واحد تولیدی نیز ادعا را اساساً کذب می‌داند.

زمزمه فروش ماشین‌آلات کارخانه دوچرخه‌سازی قوچان صحت ندارد

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان با یادآوری این مطلب که کارخانه دوچرخه‌سازی از حدود ۱۸ ماه پیش فعال ‌شده است، گفت: این واحد به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعت دوچرخه‌سازی مطرح بوده و تمام سعی بر فعالیت و ادامه روند تولید آن است.

سید ایمان وهاب‌زاده بابیان اینکه در ابتدای راه‌اندازی این کارخانه برخی مدعی بودند پس از فعالیتی کوتاه و خروج محصولات متوقف می‌شود و تکیه آن تنها بر مونتاژ است، افزود: در ابتدای کار به دلیل دپوی قطعات تنها خط مونتاژ فعال بوده، اما امروز حوزه‌های دیگر این کارخانه نیز فعال هستند و تا پایان سال گذشته ۱۲۰ نفر به‌صورت مستقیم در آن مشغول به کار بودند.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید به دلیل شیوع بیماری کرونا این واحد تولیدی مانند دیگر کارخانه‌ها در کشور از اواخر فروردین مشغول به کار شده است، بیان کرد: آساک دوچرخ برنامه‌ای برای کاهش شدید نیروی انسانی ندارد و درزمینه خروج یا فروش ماشین‌آلات نیز مسئله خاصی مشاهده نشده، مدیریت این واحد نیز این ادعا را کذب می‌داند.

منبع: فارس

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.