مدیرکل ستاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی از برنامه‌ریزی برای تشکیل ستاد حماسه‌های جاوید دفاع مقدس استان خبر داد.

ستاد حماسه‌های جاوید دفاع مقدس خراسان رضوی تشکیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده اظهار داشت: حفظ آثار ایثار و شهادت و پرداختن به آن در جامعه مهمترین اولویت ستاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی افزود: سعی داریم در سال ۹۹ دفتر حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس را در شهرستان‌ها تشکیل دهیم و با تلاش مومنانه، فعالیت‌های کارآمد و اثربخشی در جهت معرفی رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس صورت دهیم.

وسفعلی‌زاده تصریح کرد: امسال در آستانه چهلمین سال حماسه جاوید دفاع مقدس هستیم و این رویداد بزرگ برای ملت ایران یک «یوم الله» است و نشان از اثبات ایستادگی و استقامت در طول این چهل سال است.

وی اظهار کرد: ستاد حماسه‌های جاوید دفاع مقدس در حال راه‌اندازی است که از سوم خرداد تا پایان سال ۹۹ استمرار خواهد داشت. در این زمان بنا است مناسبت‌های مختلفی با موضوعات جهش تولید و چهلمین سال گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شود.

مدیرکل ستاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی عنوان کرد: کنگره ۱۸۰۰۰ شهید استان خراسان رضوی یکی دیگر از برنامه‌های ستاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس است که در شهرستان ها با مسئولیت فرماندار برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.