گیلان-شرکت گاز استان گیلان شرکت پس از شیوع ویروس کرونا به علت فراهم نمودن زیرساخت های لازم، کلیه خدمات خود را به سمت خدمات غیرحضوری و مجازی منتقل کرده است.

تمهیدات شرکت گاز گیلان برای ارائه خدمات غیرحضوری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شرکت گاز گیلان ؛ حسین اکبر از انجام بیش از ۱۲۵ هزار خدمت در شرکت گاز استان در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: با اجرای آموزش ها و جلسات توجیهی توانستیم به صورت شایسته ای به درخواست ها و نیازهای مشترکین رسیدگی کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: بیشترین خدمات انجام شده در سال ۹۸ متعلق به دفاتر پیشخوان با انجام بیش از ۸۵ هزار خدمت است و پس از آن بخش حضوری با بیش از ۳۰ هزار و بخش الکترونیک با انجام بیش از ۹۰۰۰ خدمت در رده های بعدی قرار دارند.

وی گفت: این شرکت پس از شیوع ویروس کرونا به علت فراهم کردن زیرساخت های لازم، کلیه خدمات خود را به سمت خدمات غیرحضوری و مجازی منتقل کرد و در این راستا با اطلاع رسانی گسترده از طریق صدا و سیما و رسانه های مکتوب و مجازی از مردم و مشترکین درخواست شده تا از این درگاه ها استفاده نمایند.

اکبر تصریح کرد: در همین راستا این شرکت اقدام به گسترش خدمات خط تلفنی ۳۴۱۴ نموده و مشترکین پس از تماس با این شماره علاوه بر ثبت نظرات، درخواست ها و شکایات، می توانند با کارشناسان امور مشترکین ارتباط برقرار کرده و یا کارکرد کنتور خود را ثبت و قبض آن را پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان تصریح کرد: البته هم اکنون بخش ارتباط با کارشناسان امور مشترکین ۳۴۱۴ مختص به شهرستان رشت می باشد که در حال آماده سازی این خدمت برای سراسر استان هستیم.

وی افزود: هم اکنون سامانه های تلفنی ۳۴۱۴ و ۳۴۱۵، سایت اینترنتی گاز گیلان به آدرس  www.nigc-gl.ir، سامانه ۲۰۰۰۶۱۹۴، نرم افزار موبایلی و دفاتر منتخب پیشخوان شش درگاهی است که آماده خدمت رسانی به مردم و مشترکین گرامی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بار دیگر از مردم فهیم استان درخواست کرد تا به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری کرده و خدمات مورد نیاز را از طریق درگاه های ارتباطی مطرح و پیگیری نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.