مدیر شبکه بهداشت و درمان طرقبه - شاندیز (بینالود) از راه‌اندازی دو کانکس ویژه نمونه‌گیری کرونا در این شهرستان با حمایت نیکوکاران خبر داد.

نیکوکاران دو کانکس ویژه نمونه‌گیری کرونا در بینالود راه‌اندازی کردند

به گزارش قدس آنلاین، دانشگاه علوم پزشکی مشهد  به نقل از دکتر فریدرضا صحی زاده افزود: اتاقک‌های نمونه گیری کرونا مجهز به  لامپ یو. وی و فیلتر و همچنین تدابیر حفاظتی برای پیشگیری از انتقال ویروس به کارشناس نمونه‌گیر و فرد مشکوک به بیماری هستند.
وی ارزش این کانکس ها را ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد که در  مرکز خدمات جامع سلامت شهید جمشیدیان شهرستان طرقبه و شاندیز مستقر شده‌اند.
او اضافه کرد: نیکوکاران با مشارکت در این کار خداپسندانه و احساس مسوولیت اجتماعی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در عرصه‌های مختلف همیشه  همراه حوزه سلامت بوده و هستند.
شهرستان طرقبه - شاندیز (بینالود) در غرب مشهد نزدیکترین قطب گردشگری به این کلانشهر و منطقه تفرجگاهی برخوردار از جاذبه‌های طبیعی کوهستانی، چشم اندازهای سرسبز، رودخانه و هوای مطبوع است.  
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۹۵ این شهرستان ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد که به صورت مساوی در دو بخش شاندیز و طرقبه تقسیم شده است و ۲۰ هزار نفر از مردم این شهرستان ییلاقی در روستاها ساکن هستند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.