معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با مشارکت خیران و نیکوکاران تاکنون ۵۰۰ هزار سبد کالا به منظور توزیع بین نیازمندان، مددجویان کمیته امداد و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا تهیه شده و در سطح استان توزیع شده است.

توزیع ۵۰۰ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از کمیته امداد خراسان رضوی، علی رسولیان در حاشیه توزیع سبدکالا بین نیازمندان بلوار توس مشهد توسط مرکز نیکوکاری ولی عصر(عج) وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره تبادکان مشهد، با اعلام اینکه محور کمیته معیشتی استان کمیته امداد است، ادامه داد: کمیته امداد موظف است تا نیاز افراد آسیب دیده از کرونا را با سبدکالا تامین کند همچنین برای تهیه سبد کالا، اقلام ضروری را با قیمت مناسب در اختیار نیکوکاران قرار دهد.
وی با بیان اینکه، کمیته امداد کار خدمت رسانی و دستگیری از نیازمندان را از اسفندماه سال ۹۸ و با شیوع ویروس کرونا شروع و خوشبختانه در این بخش موفق بوده است، افزود: کمیته امداد موظف است تا بر اهدای سبدکالای تهیه و توزیع شده بین نیازمندان توسط خیران مدیریت کند که خوشبختانه تاکنون ۵۰۰ هزار بسته غذایی توسط خیران و دستگاه های مختلف تهیه و توزیع شده که سهم مراکز نیکوکاری در این امر حدود ۱۰۰ هزار سبد است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: طبق اعلام کمیته امداد، ۲۷ درصد اطعام صورت گرفته توسط کمیته امداد کشور در خراسان رضوی انجام شده است.
رسولیان با اعلام اینکه تفاهم نامه ایجاد ۵۰۰ پنل خورشیدی با همکاری مشترک شرکت برق، بانکها و کمیته امداد در استانداری به امضا رسید، افزود: کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی برای محرومان خدمات خوبی را ارائه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.