در هشت روز ابتدایی ماه مبارک رمضان، ۸۱ درصد مردم بیننده برنامه‌های تلویزیون بوده‌اند.

«زیرخاکی» پربیننده ترین سریال رمضانی تلویزیون شد

به گزارش قدس آنلاین، نظرسنجی مرکز تحقیقات در هشت روز ابتدایی ماه مبارک رمضان نشان می‌دهد ۸۱ درصد مردم بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند و تا اینجا «زیرخاکی» شبکه «یک» توانسته بیشترین مخاطب را به خود جذب کند.

در این نظرسنجی که در سراسر کشور انجام شده، تا هشت قسمتی که از سریال‌های ویژه ماه رمضان روی آنتن رسانه ملی رفته است، سریال زیرخاکی با ۴۴ درصد، پربیننده‌ترین سریال سیما بوده و رضایت ۷۴ درصد از بینندگان را در حد «زیاد» جلب کرده است. «بچه مهندس ۳» شبکه «دو» با جذب ۳۳.۳ درصد و «سرباز» شبکه سه با ۲۴ درصد مخاطب در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

یافته‌های این نظرسنجی نشان می‌دهد در این مدت شبکه «یک» توانسته در پخش سریال‌ها، ویژه برنامه‌های افطار، ویژه‌برنامه‌های سحر و مناجات‌خوانی رتبه اول و شبکه «سه» در پخش ترتیل‌خوانی قرآن کریم و سخنرانی‌های مذهبی این رتبه را در میان دیگر شبکه‌ها از آن خود کند. شبکه‌های استانی هم در جلب مخاطبان رادیویی رتبه اول را کسب کرده‌اند و جذب مخاطبان سیما در پخش برنامه‌های ترتیل‌خوانی، سخنرانی‌های مذهبی و مناجات‌خوانی، با کسب رتبه دوم، موفقیت خود را به نمایش گذاشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.