رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از اجرای طرح قرآنی «قاری خانه خود باشید» توسط اداره علوم قرآنی این آستان مقدس خبر داد.

اجرای طرح قرآنی «قاری خانه خود باشید» در ایام ماه مبارک رمضان

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شجاع گفت: در ماه رمضان امسال به خاطر برپا نشدن محافل قرآنی حضوری حرم مطهر رضوی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا طرح قرآنی «قاری خانه خود باشید» ویژه خواهران به همت واحد خواهران اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این طرح قرآنی ۸۰ نفر از قاریان خواهر اداره علوم قرآنی که سال‌های گذشته محافل ترتیل‌خوانی ویژه خواهران را در حرم مطهر رضوی برگزار می‌کردند، به شکرانه سال‌ها حضور معنوی در این بارگاه نورانی، امسال خانواده خود را به این ضیافت قرآنی دعوت می‌کنند و محافل ترتیل‌خوانی قرآن را در خانه‌های خود و با حضور اعضای خانواده برگزار می‌کنند.
شجاع افزود: در این طرح قرآنی قاریان خواهر برای اطلاع‌رسانی همه روزه عکس‌ محافل جزء خوانی و ترتیل خوانی خانوادگی خود را در کانال قرآنی آستان قدس قرار می‌دهند.
وی اظهار کرد: در این محافل قرآنی خانوادگی ثواب قرائت و ترتیل خوانی قرآن کریم هر روز به ساحت مقدس یکی از ائمه معصومین(ع) هدیه می‌شود.
رئیس اداره علوم قرآنی استان قدس رضوی یادآور شد: محافل ترتیل‌خوانی قرآن کریم ویژه خواهران در ایام ماه مبارک رمضان همه ساله در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در رواق مبارکه حضرت زهرا(س) برگزار می‌شد که امسال به خاطر شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا این محافل برپا نمی شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.