انگلیس روز سه‌شنبه با عبور از تعداد تلفات ایتالیا، در جایگاه دوم جهان از لحاظ تعداد تلفات ویروس کرونا در جهان قرار گرفت.

انگلیس در جایگاه دوم تعداد قربانیان کرونا در جهان قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین، مقامات انگلیس روز سه‌شنبه اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 693 نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به 29 هزار 427 نفر برسد تا از ایتالیا با 29 هزار و 315 نفر تلفات ویروس کرونا،‌ پیشی گرفته و در جایگاه دوم تعداد تلفات ویروس کرونا در جهان قرار بگیرد.

در حال حاضر آمریکا با حدود 71 هزار نفر، بیشترین تعداد تلفات ویروس کرونا در جهان را دارد. همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از یک میلیون و 218 هزار نفر رسیده است.

انگلیس طی 24 ساعت گذشته نیز از ابتلای 4 هزار و 406 نفر دیگر در این کشور خبر داد تا تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور به حدود 195 هزار نفر برسد.

انگلیس در حال حاضر از لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا پس از آمریکا، اسپانیا و ایتالیا، در جایگاه چهارم جهان قرار دارد.

«دومینیک راب» وزیر امور خارجه انگلیس روز سه‌شنبه گفت دولت این کشور تلاش دارد تا مرحله دوم قرنطینه در این کشور را اجرا کند که بر اساس آن فرصت‌های شغلی نیز در این کشور حفظ شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.