۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 703546

سریال مرثیه یا سرزده به همت صدا وسیمای خراسان رضوی و شبکه یک سیما و با هدایت و مشارکت مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی، برای پخش در شب‌های قدر تولید شد.

کرونا هم سریال شد

به گزارش قدس آنلاین، سریال  «مرثیه» یا «سرزده» به همت صدا وسیمای خراسان رضوی وشبکه یک سیما و با هدایت و مشارکت مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی، برای پخش در شب‌های قدر تولید شد.

این مینی سریال ۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای می باشد و تصویربرداری آن ۶۰ روز در ایام بیماری کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به طول انجامید.
این سریال به کارگردانی بهادر اسدی در شرایط کرونایی ساخته شده است و سعی شده درباره ویروس کرونا اطلاع رسانی شود و سریالی به روز در خصوص پلیس و یگان ویژه و مواردی مثل توبه و بخشش می باشد.
چکیده ای از داستان
اصلان و رضا دوستان دوران جوانی و رقبای کشتی چوخه بوده اند که دست روزگار مسیر آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده است. رضا پلیس شده و اصلان به کارهای خلاف کشیده شده است. چهار سال قبل رضا موفق به دستگیری اصلان می‌شود.
امروز؛ اصلان از زندان آزاد شده و در شب نوزدهم ماه رمضان که همه چیز تحت تاثیر شرایط ویژه کرونا قرار دارد قصد انجام آخرین کارش و توبه کردن را دارد که با زده شدن رد آن‌ها توسط یکی از افراد رضا تمام برنامه ریزی‌ها بهم ریخته؛ رضا و اصلان مجدد مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و این داستان ادامه دارد...
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.