همدان- استاندار همدان، در جمع فرماندهان انتظامی با اشاره به ارزیابی و شاخص‌های شورای امنیت، گفت: قرارگرفتن همدان در جمع استان های امن کشوررا برگرفته از تدین و فرهنگ ساکنان این استان وهمچنین تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتطامی برای برقراری نظم و امنیت است.

همدان از امن‌ترین استان‌های کشور است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری همدان ،سید سعید شاهرخی استاندار همدان  با تبریک به فرمانده انتظامی استان همدان به واسطه کسب رتبه برتر درجمع فرماندهان ناجا، گفت: با استناد به آیات وروایات امنیت و آرامش از ضروریات زندگی درجامعه برای دستیابی به سعادت و توفیق در زندگی است که عوامل خدوم ناجا در خط مقدم ایجاد امنیت هستند.

شاهرخی اضافه کرد: آنچه موجب توفیق نیروی پلیس در تکالیف و ماموریت ها شده مقبولیت این نیرو در بین مردم و ویژگی های شاخصی همچون اخلاص، تلاش و مجاهدت شبانه روزی پرسنل انتظامی همدان است.

وی بیان کرد: سال گذشته شاهد فشار زیاد استکبار برای فروپاشی اقتصاد کشورمان بودیم که فعالان عرصه اقتصاد و تولید شجاعانه در برابر تحریم ها ایستادند و در این میان پلیس هم در کنار دیگر ارگان‌های مسوول نظارت بر بازار را به نحو مطلوب انجام داد.

استاندارهمدان: حفظ امنیت و آرامش در شرایط تحریم را بسیار بااهمیت دانست و افزود: در جریان تنظیم قیمت بنزین و ناآرامی پس از آن و دیگر مسایل امنیتی پلیس خوش درخشید.

 شاهرخی اضافه کرد: اقدام سریع عوامل انتظامی همدان در مقابله با اشرار از جمله فردی که در حرکتی ناپسند اقدام به به شهادت رساندن یکی از طلاب در مقابل حوزه علمیه این شهر کرد، مایه فخر و مباهات برای این استان بود.

وی گفت:عده ای سودجو و فرصت‌طلب قصد داشتند حرکت این شرور را به عنوان یک حرکت سیاسی،  حرکت در مقابل نظام و روحانیت نشان دهند اما پلیس با واکنش سریع در به هلاکت رساندن این شرور، ضربه محکمی به آنها وارد کرد.

استاندار همدان بیان کرد: هم‌زمان با روز رأی‌گیری، کشور و استان با مساله ویروس کرونا مواجه شد که نقش ناجا در ستاد استانی مقابله با کرونا و اقدام‌هایی را که عوامل این نیرو انجام دادند را باید ستود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.