آستان قدس رضوی در مرحله دوم توزیع بسته‌های کمک‌معیشتی بین اقشار بی‌بضاعت مشهد، توزیع ۵۰ هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی را تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار خود قرار داد.

آغاز مرحله دوم توزیع بسته‌های کمک‌معیشتی در میان محرومان به تعداد ۵۰ هزار بسته

به گزارش قدس آنلاین، امین بهنام، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی در رابطه با روند اجرای این طرح گفت: آستان قدس رضوی از آغاز شیوع ویروس کرونا، اجرای طرح‌‎های حمایتی خود را از ۲۹ اسفندماه سال گذشته برای کمک به خانواده‌های نیازمند حاشیه شهر مشهد آغاز و در مرحله نخست، ۵۰ هزار سبد کالای مورد نیاز این اقشار را تهیه و توزیع کرد.   
وی افزود: مرحله دوم اجرای طرح حمایت از خانواده‌های کم برخوردار ویژه ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۶ روز گذشته در سالن‌های تربیت بدنی آستان قدس رضوی با بسته‌بندی هزار بسته اقلام توسط خادمیاران رضوی آغاز شده است و از صبح امروز توزیع این بسته‌ها در مناطق حاشیه شهر شروع و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.
به گفته بهنام، این بسته‌ها به ارزش ۲۵۰ هزار تومان و حاوی اقلامی چون یک کیسه برنج ایرانی درجه یک، ماکارونی، روغن، جو، نخود، لوبیا، سویا، رب گوجه فرنگی و نیز یک بسته ماسک بهداشتی و یک بسته صابون و نیز محصولات فرهنگی است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.