خراسان شمالی- به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی فراخوانی ازمردم برای شرکت در جشن ولادت دعوت کرد.

فراخوان جشن بزرگ و سراسری ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)

به گزارش قدس آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی فراخوانی از عموم مردم ولایتمدار باب الرضا-گنجینه معرفتها برای مشارکت در ویژه برنامه های جشن بزرگ و سراسری ولادت باسعادت سبط اکبر؛ حضرت امام حسن مجتبی(ع) دعوت بعمل آورد.

متن فراخوان:

بسم الله الرحمن الرحیم

با فرارسیدن نیمه ماه مبارک رمضان؛ شهرالله الاکبر و خجسته زادروز کریم آل الله، سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام؛ دیده های ملول و جان های خسته گره می خورد به اسمی که کرامت را معنا بخشیده و در سرای کریمانه اش یأس معنایی ندارد.

اینک در شرایط منحصر بفرد کنونی و با توجه به روند محدودیت های ناشی از این بلیه عالم گیر و عدم برگزاری تجمعات مذهبی؛ جشن ولادت باسعادت وموفورالسرور دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و روزها و شبهای ملکوتی و بی بدیل ماه میهمانی خدا فرصت مغتنمی است تا آن امام همام را واسط ی فیض قراردهیم و به برکت وجود نازنین امام مجتبی علیه السلام و وساطت کریمانه اش رفع گرفتاری ها و بلایا و استجابت حوائج مسلمین و مومنین و در رأس تمام حوائج؛ ظهور حضرت حجت علیه السلام  را از  پیشگاه باعظمت خداوند حی سبحان مسئلت نمائیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد مسعود امام حسن مجتبی علیه السلام و آرزوی بهرمندی از برکات و فیوضات این ماه عزیز، از عموم مردم متدین و ولایتمدار خراسان شمالی دعوت میکند تا با مشارکت معنوی در این ویژه برنامه سراسری که  با دعا و زیارت و بصورت غیر حضوری دقایقی قبل از ساعت ۲۱شب پانزدهم رمضان(شب میلاد) برگزار خواهد شد؛ فرج امت اسلامی را خواستار شده و برای دفع بلایا و گرفتاریها دست توسل به دامن کریم اهل بیت زنند.

ضمنا یادآور میگردد: رأس ساعت ۱۸(شش بعد از ظهر) روز جمعه۱۹ اردیبهشت ماه مصادف با ۱۴ رمضان المبارک همزمان با سراسر کشور پرچم مقدس امام زاده سید عباس بن موسی بن جعفر با نام یا امام مجتبی(علیه اسلام) تعویض خواهد شد که به صورت مستقیم از شبکه استانی پخش خواهد شد و ۱۲ظهر روز شنبه(سالروز ولادت آن امام همام) ویژه برنامه نیم ساعته ای از مأذنه مساجد و سیستم صوت راهپیمایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مرکز استان و سایر شهرستانها پخش خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.