همزمان با شیوع بیماری کرونا، ۱۵ قسمت ویدئو با موضوع دروغ‌های دنیای مجازی و پاسخگویی به شبهات مرتبط با کرونا به همت موسسه رسانه‌های نوین وشبکه‌های اجتماعی آستان قدس رضوی تولید شد.

تولید محتوا با موضوع دروغ‌های دنیای مجازی و پاسخگویی به شبهات مربوط به کرونا

به گزارش قدس آنلاین، یکی از فعالیت های موسسه رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی در ایام کرونایی، پاسخ‌گویی به شبهات پیرامون ویروس کرونا در فضای مجازی با هدف بیان شایعات و دروغ‌های روز در فضای مجازی بود که در ۱۵ قسمت در مجموع زمانی بیش از ۱۹ دقیقه تولید شد و در اختیار مخاطبان قرار گرفت.
از ابتدای شیوع بیماری کرونا شبهاتی مربوط به تعطیلی اماکن مقدس بوجود آمد که این موسسه به تولید ویدئوهایی با محوریت پاسخ به این سوالات و شبهات پرداخت که در ۱۵ روز اول فروردین به اوج خود رسید.
اگر چه با گذشت زمان از میزان این شایعات کاسته شد اما کار ویژه پاسخ به شبهات و شایعات کرونایی همچنان ادامه دارد و در صفحات مرکز پاسخگویی به شبهات فضای مجازی منتشر می‌شود.
رصد و پایش موضوعات مرتبط با کرونا و آستان قدس رضوی از دیگر اقداماتی بود که از همان ابتدا در دستور کار این مجموعه قرار گرفت و طی این مدت به طور میانگین ماهانه ۱۰ تا ۱۵ گزارش موضوع محور در قالب‌های «گزارش توزیع خبر» و «گزارش بازتاب خبر» تنظیم و با نمودارها و آمارهای کارشناسی و تحلیلی ارائه شد.
همچنین موسسه رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی آستان قدس رضوی با فعالیت در پیام‌رسان‌های مختلف از جمله روبیکا، اینستاگرام، سروش، بله، ایتا، گپ، آی گپ و.... همچنان سعی در نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارد و در صدد است تا حال و هوای حرم مطهر را به خانه‌های عاشقان و دلدادگان حضرت رضا(ع) ببرد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.