دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) برای نخستین بار همزمان با ماه مبارک رمضان دوره "ضیافت اندیشه رضوی" ویژه دانشجویان را در مشهد به صورت مجازی آغاز کرد.

آغاز نخستین دوره مجازی ضیافت اندیشه رضوی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)  گفت: دوره مجازی "ضیافت اندیشه رضوی" با هدف ارتقای نگرش دینی و پاسخ به شبهات اعتقادی دانشجویان و استفاده بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان در ایام شیوع ویروس کرونا برگزار شده است.

حجت الاسلام متین قربانی افزود: دانشجویان از هفتم تا دهم اردیبهشت ماه فرصت داشتند فرم ثبت نام را به صورت اینترنتی کامل نموده و در این طرح شرکت کنند.

وی ادامه داد: پس از پایان مهلت ثبت نام، ۱۰۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه امام رضا (ع) در ضیافت اندیشه رضوی شرکت کردند که تا پایان ماه مبارک رمضان در قالب ۱۶ جلسه آموزشی در فضای مجازی، پاسخ شبهات قرآنی و اعتقادی خود را دریافت خواهند کرد.

وی گفت: دانشجویان شرکت کننده در این طرح باید در کانال مرتبط با آن در یکی از پیام رسان‌ها عضو شده و به صورت آفلاین و مجازی هر روز به مدت ۳۰ دقیقه در کلاس شرکت نمایند.

معاون دانشگاه امام رضا (ع) افزود: محتوای جلسات به همراه مباحث کمک آموزشی در کانال مربوطه بارگذاری می‌شود و شرکت کنندگان ۲۴ ساعت فرصت دارند فایل صوتی را گوش داده و به سوالاتی که در پایان هر جلسه پرسیده می‌شود پاسخ دهند و  برای استاد ارسال نمایند.

وی ادامه داد: هزینه این دوره برای تمام دانشجویان شرکت کننده با تخفیف ۵۰ درصد، ۳۸۰ هزار ریال است که با انتخاب خود فرد هنگام ثبت نام معادل یکی از دروس معارف شامل اندیشه اسلامی ۱، اندیشه اسلامی ۲ و تفسیر موضوعی قرآن محسوب می‌شود در غیر این صورت فرد می‌تواند به عنوان مستمع آزاد در دوره شرکت کند.

۶ هزار و ۵۰۰ دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در چهار دانشکده فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و معماری و مدیریت و حسابداری دانشگاه امام رضا (ع) مشغول تحصیل هستند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.