مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خصوص راهپیمایی روز قدس گفت: هنوز تصمیمی مبنی بر برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرهای سفید گرفته نشده و احتمالاً یک هفته قبل از عید فطر در این باره تصمیم‌گیری می‌شود.

وضعیت برگزاری راهپیمایی روز قدس مشخص نیست/ برگزاری نماز جمعه در ۶ پایگاه خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد حسین ایزدی اظهار کرد: در هفته آتی نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۴ شهرستان و ۶ پایگاه خراسان رضوی مانند درگز، جوین، حکم آباد، جغتای، هلالی و کوهسرخ اقامه می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی، برگزاری مراسم نماز جمعه در حداقل زمان ممکن، غربالگری و تب‌سنجی از نمازگزاران در مبادی ورودی،  فاصله‌گذاری بین افراد در صف‌های نماز، ضدعفونی و گندزدایی وسایل نظافت، سرویس‌های بهداشتی و باز گذاشتن درهای شبستان‌ها را از جمله مواردی برشمرد که باید هنگام برگزاری نماز جماعت رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که دیگر شهرهای خراسان رضوی از جمله مشهد در وضعیت سفید نیستند، این هفته نماز جمعه در آنها اقامه نمی‌شود.

ایزدی در خصوص راهپیمایی روز قدس هم گفت: هنوز تصمیمی مبنی بر برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرهای سفید گرفته نشده و احتمالاً یک هفته قبل از عید فطر در این باره تصمیم‌گیری می‌شود.

گفتنی است، در پی شیوع کرونا و تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی، از نهم اسفندماه ۹۸ نماز جمعه در شهرهای مختلف خراسان رضوی برگزار نمی‌شود.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.