۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
کد خبر: 703665

با مجوز دولت آلمان به مقامات فوتبال این کشور، هفته‌های باقیمانده از فصل جاری بوندس‌لیگا تا پایان ماه می از سرگرفته خواهد شد.

بوندس‌لیگا تا 11 خرداد از سرگرفته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مقامات دولت آلمان به درخواست اهالی فوتبال این کشور برای صدور مجوز از سرگیری مسابقات فوتبال چراغ سبز نشان داده‌اند و قرار است که حداکثر تا پایان ماه می (11 خرداد) بازی‌های لیگ فوتبال آلمان آغاز شوند.

در حالی که طی روزهای اخیر به خاطر ابتلای سه نفر از اعضای کادر فنی تیم کلن و پس از آن چند تن دیگر از بازیکن لیگ‌های دسته اول و دوم فوتبال آلمان، از سرگرفته شدن مسابقات کاملاً در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود، امروز (چهارشنبه) آنجلا مرکل صدراعظم آلمان طی یک ویدئو کنفرانس با اعضای کابینه دولت راه را برای از سرگرفته شدن مسابقات فوتبال دسته‌های اول و دوم فوتبال هموار کرد.

بوندس‌لیگا در اواخر اسفند ماه به دلیل شیوع کرونا در آلمان به حالت تعلیق درآمد و تا دو هفته پیش که به بازیکنان این کشور اجازه بازگشت به تمرینات داده شده بود، تمامی فعالیت‌های فوتبالی را متوقف کرده بودند.

طبق اعلام رسانه‌های محلی، بازی‌های باقیمانده از لیگ‌های دسته اول و دوم فوتبال آلمان در ورزشگاه‌های خالی از جمعیت و با رعایت معیارهای بهداشتی از جمله گرفتن تست کرونا از بازیکنان تمامی تیم‌ها که شمار آن به 20 هزار مورد تا پایان فصل خواهد رسید، از سرگرفته خواهد شد.

دولت آلمان اگرچه با از سرگیری مسابقات موافقت کرده، اما تصمیم‌گیری نهایی را برعهده سازمان لیگ فوتبال آلمان گذاشته است. قرار است فردا ویدئو کنفرانس با شرکت 36 نماینده از تمامی باشگاه‌های دسته اول و دوم برگزار شود و زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال از سرگیری مسابقات در تاریخ 15 می (9 روز دیگر) شنیده می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.