گوشی مخصوص بازی Lenovo Legion با دوربین پاپ آپ، صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز راه اندازی شد.

اطلاعات گوشی هوشمند مخصوص بازی Lenovo Legion منتشر شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، گوشی هوشمند مخصوص بازی Lenovo ، به زودی اولین گوشی هوشمند مخصوص بازی ارائه شده توسط این شرکت است ، وجود این گوشی در گذشته توسط Qualcomm تأیید شده است که لیستی از گوشی های آینده Snapdragon ۸۶۵ را منتشر کرده و در پی آن ، یک صفحه اختصاصی Weibo برای همین موضوع منتشر شده است و سپس رندرهای رنگی با وضوح بالا این گوشی هوشمند آینده را در وب سایت ثبت اختراع چین CNIPA مشاهده شد.

XDA Developers اکنون چندین فیلم تبلیغاتی منتشر کرده است که نشان دهنده طراحی احتمالی گوشی های مخصوص بازی در آینده است و از نظر ظاهری متفاوت از رندرهایی است که قبلاً مشاهده کردیم. جدای از آن ، این نشریه همچنین برخی از مشخصات اصلی گوشی را فاش کرده است، در اینجا جدیدترین اطلاعات درباره گوشی هوشمند جدید را مطالعه می کنید.

طراحی گوشی مخصوص بازی Lenovo Legion
 

در گذشته مقداری اطلاعات در مورد گوشی هوشمند مخصوص بازی Legion فاش شده بود ، از جمله Snapdragon ۸۶۵ SoC ، مکانیسم خنک کننده و شارژ سریع سریع ۹۰ وات ، که همه این موارد از طریق صفحه Weibo توسط این برند تأیید شده است. با استفاده از DNA این محصولات، Legion در حال طراحی این گوشی هوشمند است که به صورت افقی خواهد بود، این امر از قرار گرفتن دوربین سلفی پاپ آپ که با یک ماژول فلاش LED درست در بالای سنسور قرار دارد ، مشهود است.

محل قرارگیری غیرمعمول دوربین‌ها در پنل عقب جالب و به نوعی جدید است ، جایی که تنظیم دوربین دوگانه تقریباً در وسط پنل با یک فلاش LED دو تایی درست در بالای لوگوی Legion قرار گرفته است. لوگوی ستاره برای زیبایی شناسی گیمری از نورپردازی RGB بهره خواهد برد، درست در بالای فلاش LED ماژول بالابر با آرم Legion قرار دارد، همچنین می‌توانیم در پنل عقب ، شعار بازی لژیون ، Savage Inside see را مشاهده کنیم ، که به نظر می‌رسد یک فلز صاف با یک ساختار سه بعدی یا پلی کربنات است.



عناصر طراحی Othe شامل یک درگاه USB Type-C در کنار هم ، درگاه سیم کارت در کنار درگاه شارژ USB-C اصلی در پایین و یک میکروفون در بالای صفحه است، هیچ جک صوتی ۳.۵ میلی متری در این گوشی هوشمند وجود ندارد که این یک حذف مهم برای عملکرد بهتر در بازی است. علاوه بر این ، این منبع فاش می‌کند که فناوری شارژ سریع ۹۰W تنها از طریق درگاه Type-C در پایین کار خواهد کرد و می‌تواند تنها در ۳۰ دقیقه تلفن را به ۱۰۰ درصد شارژ کند که عملکرد بسیار شگفت انگیزی است.

مشخصات گوشی مخصوص بازی Lenovo Legion
 

در مورد موضوع شارژ سریع این دستگاه ، Lenovo در یک تیزر فاش کرده است که با استفاده از طراحی باتری دو سلولی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی توانسته به چنین فناوری شارژ سریعی دست یابد، این گزارش همچنین "UEngine" گوشی را نشان می‌دهد که موتور متناوب دو لرزش خطی محور X- متقارن است که بازخورد بازی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، همچنین لنوو ادعا می‌کند که این گوشی از یک ساختار خنک کننده سه بعدی با پارتیشن های لوله حرارتی دوگانه برای افزایش خنک کننده برخوردار خواهد بود که در هنگام انجام بازی‌های سنگین کمک بسیاری به عملکرد دستگاه می‌کند.

گوشی مخصوص بازی Legion دارای حافظه داخلی UFS ۳.۰ ، نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز ، میزان نمونه برداری لمسی ۲۷۰ هرتز ، صفحه نمایش FHD + مسطح و اندروید ۱۰ با رابط کاربری Lenovo's ZUI ۱۲ است، همچنین مشخص شده است که این گوشی دوربین ۶۴ مگاپیکسلی + ۱۶MP عریض دارد و از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در جلو دستگاه استفاده کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.