۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 703726

نیکولای بودروف بازیکنی است که در نیم فصل دوم با نظر مستقیم فرهاد مجیدی با استقلال قرارداد امضا کرد اما در طول حدود چهار ماهی که در این تیم حضور داشت حتی یک دلار از قراردادش را هم دریافت نکرد.

شکایت بودروف به جریان افتاد

قدس آنلاین: مدافع بلغاری آبی‌ها بابت پرداخت نشدن مطالباتش از استقلال به فیفا شکایت کرد تا یک پرونده جدید خارجی برای استقلال باز شود. نیکولای بودروف بازیکنی است که در نیم فصل دوم با نظر مستقیم فرهاد مجیدی با استقلال قرارداد امضا کرد اما در طول حدود چهار ماهی که در این تیم حضور داشت حتی یک دلار از قراردادش را هم دریافت نکرد. بودروف پس از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا به کشورش سفر کرد و در نامه‌ای به باشگاه استقلال تهدید کرد که قصد فسخ قرارداد خود را دارد.

نکته عجیب اما اینکه باشگاه استقلال تمایلی برای بازگرداندن این بازیکن ندارد و حتی اسماعیل خلیل زاده پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه اعلام کرد که جدایی بودروف از جمع آبی پوشان قطعی شده است.

*خرید بی‌خود

بلغاری استقلالی‌ها که امیدواری زیادی به او وجود داشت تا با تجربه سال‌ها بازی در فوتبال اروپا به استحکام ساختار تدافعی آبی‌ها کمک‌های شایانی داشته باشد اصلاً انتظارات را برآورده نکرد تا مجدداً این سؤال مطرح شود که چه کسانی این بازیکنان معمولی را تأیید و با چه هدفی به تیم‌های دولتی انتقال می‌دهند؟ مبلغ قرارداد بودروف با استقلال برای 5 ماه 125 هزار دلار بود و در صورت رضایت طرفین قابلیت تمدید برای سال دوم را هم داشت.

*سودای تیم ملی

چندی پیش رسانه‌های بلغارستانی از حضور این بازیکن در تمرینات اختصاصی بازیکنان باشگاه Pirin Blagoevgrad خبر داده و حتی تصویری از تمرینات اختصاصی کاپیتان سابق تیم ملی بلغارستان در کنار سه بازیکن دیگر در دوران قرنطینه زیر نظر بدنساز باشگاه منتشر کردند. بودروف در بازگشت به صوفیه مصاحبه‌ای با رسانه‌های این کشور داشت و مدعی شد حضورش در فوتبال ایران و استقلال نتوانست او را به جمع ملی‌پوشان بلغارستان برای حضور در مقدماتی یورو بازگرداند. او علاوه بر مسائل مالی مدعی شد قصد دارد فوتبالش را در تیمی پیگیری کند که سرمربی بلغارستان مجاب به دعوت دوباره او شود.

*تیم جدید بودروف

در این بین وارن فینی، سرمربی OFK Pirin در گفت‌وگویی کوتاه با سایت football۲۴ نسبت به تمرین سه بازیکن با بدنساز باشگاه گفت: «سوتوسلاوس دیاکوف، استانیسلاور مانولف و نیکولای بودروف بازیکنانی هستند که هر مربی دوست دارد آن‌ها را در اختیار داشته باشد. مطمئناً من به این سه نفر علاقه و اعتقاد دارم، چون حضورشان می‌تواند تیم ما را تقویت کند. تجربه آن‌ها برای جوانانی که در تیم هستند همچون کلاس درسی بزرگ است. خود آن‌ها ابراز تمایلشان را نشان دادند و ما هم از اینکه بخشی از پروژه ما باشند استقبال کردیم.» OFK Pirin در لیگ ۱۷ تیمی بلغارستان پس از گذشت ۲۲ هفته از رقابت‌ها با دو بازی معوقه و کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد و در صورتی که فدراسیون فوتبال بلغارستان تصمیم به ادامه رقابت‌ها بگیرد می‌تواند این بازیکنان را به صورت آزاد جذب کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.